در جشنواره دانشجوی نمونه کشوری از دانشجومعلم احسان طالبی با حضور معاون اول رئیس جمهور تقدیر شد

بیست و هشتمین جشنواره تقدیر از دانشجویان نمونه کشوری عصر روز شنبه - با حضور معاون اول رییس جمهوری برگزار شد و جهانگیری از ۳۰ دانشجو تجلیل به عمل آورد.

در جشنواره تقدیر از دانشجویان نمونه کشوری  10 نفر از این دانشجویان وابسته به دانشگاه های علوم پزشکی، هفت نفر دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی و ۱۳ نفر دانشجوی دانشگاه های وزارت علوم، ‌تحقیقات و فناوری در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری هستند.

 

 

دکتر انصاری راد معاون دانشجویی دانشگاه در پیامی موفقیت و دست یابی افتخار آمیز دانشجومعلم احسان طالبی از پردیس شهید رجایی استان فارس را در بیست و هشتمین جشنواره دانشجوی نمونه کشوری را به ریاست دانشگاه فرهنگیان، دانشجومعلمان و  همکاران تبریک گفت.

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

العلمُ یُرشِدکَ والعملُ یبلُغُ بک الغایه

دانش تو را راهنمایی می کند و عمل تو را به مقصد می رساند حضرت علی (ع)

 

 

خبر مسرت بخش ، همواره دل را شاد ولحظه ها را ماندگار می سازد، و اینک خبر شادمانه موفقیت دانشجوی نمونه کشوری جناب آقای احسان طالبی مایه مباهات است .

از اینکه با تلاش های ارزنده و با تلاش خستگی ناپذیر جهت تولید و اشاعه علم و معرفت، در امر تربیت و تحصیل خویش همت گماردید؛ در کمال احترام و اخلاص این موفقیت را به شما دانشجوی فرهیخته تبریک عرض نموده و توفیق جنابعالی و خانواده بزرگ دانشگاه فرهنگیان را از خداوند متعال خواستارم. امید است با نیرویی فعال ، خلاق ، امیدوار و مسئول ، همواره توفیق رفیق طریقتان گردد.

 

با آرزوی توفیق الهی

 


نظرات کاربران