از سوی دفتر نظارت، ارزیابی و تعالی سازمانی دانشگاه فرهنگیان انجام شد:
برقراری پل ارتباطی با دانشجویان
دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان در جهت ارتقا و تعالی کیفیت خدمات حوزه های گوناگون دانشگاه و بهبود خروجی ها و نتایج دانشگاه و همچنین شناسایی نقاط قوت و ضعف واحدهای مختلف، اقدام به راه اندازی پل ارتباطی با دانشجویان کرد.
دفتر نظارت، ارزیابی و تعالی سازمانی دانشگاه فرهنگیان در جهت ارتقا و تعالی کیفیت خدمات حوزه های گوناگون دانشگاه و بهبود خروجی ها و نتایج دانشگاه و همچنین شناسایی نقاط قوت و ضعف واحدهای مختلف، پل ارتباطی با دانشجویان از طریق شبکه اجتماعی، برقراری تماس، پیامک و پست الکترونیک راه اندازی کرد.
بر این اساس دانشجومعلمان می توانند در این راستا از طرق زیر با این دفتر ارتباط داشته باشند:
پست الکترونیکی: nezarat-arzyabi@cfu.ac.ir
تلفن: 02187751731-02187751234-02187751704
شبکه اجتماعی: ایجاد کانال ارتباطی با نمایندگان دانشجویان در سرتاسر کشور
پیامک: 09392809089
از آنجاییکه دانشجویان به عنوان ذینفعان نهایی و با اهمیت فرایندها و خدمات با کیفیت دانشگاه محسوب می شوند و هرگونه ضعف، کاستی و یا عدم کارایی منتج به نتایج نامطلوب در حوزه ماموریت آموزشی دانشگاه خواهد شد، لذا از کلیه دانشجویان دعوت میشود با ارائه نظرات، پیشنهادات و انتقادات ارزشمند خود در هریک از بخش ها و اقدامات دانشگاه، ما را در شناسایی نقاط قوت و قابل بهبود و نیز پیگیری موارد قابل طرح در حوزه های کارکردی اعم از فرهنگی، پژوهشی، دانشجویی، آموزشی و توسعه منابع یاری نمایند.
دفتر نظارت، ارزیابی و تعالی سازمانی دانشگاه کلیه ایمیل، پیام و تماس های دریافتی را تجزیه و تحلیل و به صورت مکتوب و بدون ذکر نام طرح کننده مسئله، به مسئول ذیربط اعلام نموده و ایشان در مدت زمان مشخصی، نسبت به بررسی موضوع و بر طرف کردن آن و یا پاسخ به اقدام خواهند کرد.
نتایج مجدداً به اطلاع دانشجویان رسانده و از ایشان تقاضا می شود هر گونه بازخورد حاصل از بررسی موضوع را به اطلاع دفتر برسانند.
امید است تا با کمک یکدیگر بتوانیم قدم مثبتی در جهت بهبود خدمات دانشگاه برداریم.