با همت مدیریت بالندگی دانشگاه فرهنگیان انجام شد:

تولید محتوای الکترونیکی آموزش با استفاده از موشن گرافیک و رویکرد مایکرولرنینگ

سرپرست مدیریت بالندگی حرفه ای دانشگاه فرهنگیان، از تولید محتوای الکترونیکی آموزشی با استفاده از موشن گرافیک و رویکرد مایکرولرنینگ، برای نخستین بار به منظور آموزش و توانمندسازی اساتید و کارکنان دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، فاطمه مقاره زاده سرپرست مدیریت بالندگی حرفه ای از تولید و ارائه محتوای الکترونیکی آموزشی، با استفاده از موشن گرافیک و رویکرد مایکرولرنینگ خبرداد و گفت: ادغام تصاویر و بازیگر و استفاده از حرکت آن ها به همراه صدا بدون نیاز به دوربین، نور، فیلمبرداری و بازیگر همچنین کاربرد رنگ های جذاب، تصاویر گرافیکی متنوع و خلق افکت از جمله پر مخاطب ترین فعالیت ها به منظور ارائه آموزش های متنوع است.

مقاره زاده، با تاکید بر توضیح مطالب اجتماعی و تخصصی به صورت ساده برای مخاطب تصریج کرد: این مدیریت برای نخستین بار در سطح کشور به منظور آموزش و توانمند سازی و بالندگی حرفه ای کارکنان و اساتید دانشگاه با استفاده از موشن گرافیک و رویکرد مایکرولرنینگ اقدام به تولید قطعات آموزشی کرده است.  

سرپرست مدیریت بالندگی حرفه ای دانشگاه فرهنگیان، پرهیز از زیاده گویی و پرداختن به حاشیه ها را از جمله کاربردهای مهم موشن گرافیک برشمرد و افزود: با بهره گیری از این رسانه تنها مفاهیم و مطالب ضروری به مخاطب آموزش داده می شود.

 وی، با اشاره به قدرت تصاویر در قیاس با متن های تحریر شده در فرآیند یادگیری، استفاده از تکنولوژی آموزشی و ارائه مطالب در قالب جدید و جذاب موشن گرافیک را تسهیل کننده فرآیند یاددهی، یادگیری دانست و اظهار کرد: موشن گرافیک فرصتی مناسب برای ارائه مطالب آموزشی به مخاطب است. چرا که در این رسانه با تکیه بر محتوا، رویدادها و فرآیندها در مدت زمانی کوتاه تشریح و آموزش در هر زمان و مکان بهتر و قوی تر صورت می گیرد.

مقاره زاده، در پایان دانشگاه فرهنگیان را ازجمله معدود دانشگاه های کشور، برای آموزش کارکنان و اساتید با استفاده از موشن گرافیک و رویکرد مایکرولرنینگ معرفی کرد.

 

 برای نمایش محتوای آموزشی بر روی تصاویر کلیک کنید.

 

 

                                              

 

همچنین محتوا به پیوست قابل دسترسی است.

 


نظرات کاربران