در سالگرد تدفین شهدای گمنام پردیس شهید باهنر اصفهان انجام شد:

غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام پردیس شهید باهنر اصفهان

در سومین سالگرد تدفین شهدای گمنام پردیس شهید باهنر اصفهان آیین غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام دانشگاه فرهنگیان اصفهان با حضور مسئولین برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان؛ به مناسبت سومین سالگرد تدفین دو شهید والامقام در پردیس شهید باهنر مراسم غبار روبی و عطرافشانی مزار شهداء  با حضور ریاست و دیگر مسئولین دانشگاه فرهنگیان استان برگزار شد .

 در حاشیه این برنامه معنوی شهرام عروف زاد؛ مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی گفت: آنچه که امروز باعث آرامش و امنیت برای این مرز و بوم شده است جان فشانی همین شهداء است که از جان، مال و خانواده خود گذشتند  تا امروز ما در آسایش و امنیت باشیم .

 وی در ادامه احترام به مقام شهدا را امری واجب دانست و اظهارکرد: هر جا که عطر و بوی شهداء در آنجا پراکنده باشد خیر، برکت و خوشنامی هم آنجا وجود دارد و بر ما واجب است تا همیشه با توجه به این مهم و با درک  زندگی  انقلابی شهداء  از آنها درس بگیریم.

عروف زاد گفت: شهدا بر گردن ما حق فراوان دارند و تکریم و احترام مقام شهید در هر زمان و مکان لازم است. انشا الله با عنایت خداوند، اهل بیت (ع) و شهدای گرانقدر ملت عزیز ایران در سلامت و تندرستی کامل باشند و به زودی با همراهی تمام مردم شریف  شاهد شکست ویروس کرونا باشیم.

در ادامه مراسم حاضرین با نثار فاتحه برای این شهدای والامقام با غبار روبی و عطر افشانی مزار شهداء به مقام شامخ آن ها ادای احترام کردند.

 


مطالب مرتبط

بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان برگزار می کند:

همایش منطقه ای مسائل تربیتی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان در پسا کرونا
بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان برگزار می کند: همایش منطقه ای مسائل تربیتی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان در پسا کرونا

همایش منطقه ای مسائل تربیتی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان در پسا کرونا توسط بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان و با همکاری بسیج اساتید فرهنگیان استان های فارس، یزد، سمنان، خراسان جنوبی، قم، مرکزی، لرستان، چهار محال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد برگزار می شود.

|

یازدهمین کنفرانس آموزش شیمی در دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان به صورت مجازی برگزار شد
یازدهمین کنفرانس آموزش شیمی در دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان به صورت مجازی برگزار شد

یازدهمین کنفرانس آموزش شیمی انجمن شیمی ایران با شعار مسئولیت پذیری و وجدان کاری ضامن تحول در آموزش شیمی به میزبانی دانشگاه فرهنگیان اصفهان با حضور جمعی از اساتید، معلمان، دانشجو معلمان و پژوهشگران به صورت مجازی برگزار گردید.

|

نظرات کاربران