در راستای حمایت از مدافعان سلامت:

سرپرست دانشگاه فرهنگیان گلستان با حضور در بیمارستان شهدای بندرگز از کادر درمان بخش بیماران کرونا تقدیر کرد

دکتر مازندرانی سرپرست دانشگاه فرهنگیان گلستان همراه با دکتر خواجه شاهکویی رئیس بسیج اساتید استان و سرهنگ مهدیانی با حضور در بیمارستان شهدای بندرگز از تلاش های مدافعان سلامت تقدیر کرد.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان گلستان، با شروع ویروس واگیر کرونا در سراسر کشور و تلاش جامعه پزشکی در جهت خدمت رسانی به مردم شریف ایران، دکتر مازندرانی سرپرست دانشگاه فرهنگیان گلستان با تهیه لوح تقدیر و هدیه با حضور در دفتر دکتر یادگاری رئیس بیمارستان شهدای بندرگز از تلاش های پزشکان و کادر درمانی بیمارستان به نمایندگی از مدافعان سلامت گلستان تقدیرکرد.

 دکتر مازندرانی در این دیدار گفت: دانشگاه فرهنگیان به عنوان یک دانشگاه مأموریت گرا که یکی از مهمترین اهدفش، تربیت معلمین دلسوز برای جامعه است در این شرایط حساس و وظیفه خود دانست از تلاش‌های شما و همکارانتان تقدیر به عمل آورد.

وی افزود: دانشگاه فرهنگیان، قدرشناس تلاش‌های شما و کادر درمان در خط مقدم هست و دغدغه ما سلامت شما مدافعین سلامت در این روزهای پر خطر می باشد.

 سرپرست دانشگاه فرهنگیان گلستان گفت: دانشگاه فرهنگیان از همان روزهای اول با تعطیلی دانشگاه و خصوصاً خوابگاه های دانشجویی اقدام به جلوگیری از گسترش این بیماری در سطح دانشگاه و جامعه کرد.

وی یادآور شد: ما در دانشگاه فرهنگیان تمام تلاش خود را در جهت تربیت معلمان داریم که موقعیت‌های اجتماعی کشور را به بهترین شکل درک کرده و در صحنه های اجتماعی حضور فعال داشته باشند و از این رو در نوروز سال گذشته که سیل استان را فرا گرفت دانشگاه با درک شرایط، اسکان گروهی از سیل زدگان را برعهده گرفت و امروز نیز آماده همکاری با جامعه سلامت استان هستیم.

 در ادامه دکتر خواجه شاهکویی رئیس بسیج اساتید استان گفت: امروز اینجا هستیم از تلاش های مدافعین سلامت که در خط مقدم خدمت به مردم هستند تقدیر و تشکر نماییم چراکه امروز جان و سلامت خود را مدیون این همکاران هستیم.

وی افزود: دانشگاه فرهنگیان نشان داد که در همه موقعیت های اجتماعی شرایط جامعه را درک کرده و در این روزها قدرشناس فعالیت‌های کادر درمانی در سطح جامعه می باشد.

در ادامه سرهنگ مهدیان گفت: رزمندگان خط مقدم مبارزه با این ویروس، شما زحمت کشان کادر درمان در بیمارستان ها و مراکز درمانی کشور هستید و مردم ما امروز شاهد تلاش ها و جان گذشتگی شما عزیزان هستند انشاالله با یاری خداوند و به پاس تلاش های شما شاهد روزهای خوب و سلامتی برای ایران اسلامی باشیم.

دکتر یادگاری رئیس بیمارستان شهدای بندرگز ضمن خوش آمد به میهمانان گفت: از زحمات شما و همکارانتان در دانشگاه فرهنگیان که این روزها به یاد ما بودید تشکر می کنم.

وی افزود: همکاران من در این بیمارستان و سایر مراکز درمانی استان و کشور با گذشتن از جان خود و خانواده هایشان در حال خدمت به مردم هستند.

وی با یادآوری روزهای سختی که این روزها بر همکاران مدافع سلامت می گذرد از مردم خواست تا با حضور در منازل خود و قرنطینه خانگی از گسترش این بیماری در سطح جامعه جلوگیری کنند که این بزرگترین خدمت به مدافعین سلامت است.

در ادامه دکتر مازندرانی و همراهان از تعدادی از همکاران بیمارستان به نمایندگی از سایر کادر درمان تقدیر و تشکر بعمل آورند.


نظرات کاربران