پیام دکتر محمدی بمناسبت روز جانباز:

میلاد با سعادت حضرت ابالفضل العباس (ع) و روز جانباز مبارکباد

با سلام ودرود 

افتخار دانشگاه فرهنگیان علاوه بر عنایات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) به وجود مدیران ایثارگر، خدوم و بی ادعاست. مدیران وکارکنانی که با روحیه جهادی به ارث برده از دوران دفاع مقدس، کارنامه ای درخشان در زمان مسئولیت خود به نمایش گذاشته اند. حضرت امام (ره) به درستی فرمودند هیچ ملاکی با ارزش تر از جهاد در راه خدا و انتخاب افراد متعهد و مسئول نیست.
حضور بیش از ۶۰ درصد از کارکنان، اساتید و مدیران فعلی دانشگاه که سن آنها اقتضا می کرد در جبهه های جنگ و توفیق رسیدن به مقام ایثارگری و جانبازی، سند معتبری است که نشان می دهد مسیر تربیت در این دانشگاه در راستای فرهنگ غنی و ارزشمند دفاع مقدس است.
ضمن تبریک مجدد اعیاد شعبانیه جا دارد روز جانباز را خدمت همه جانبازان عزیزی که مظلومانه درد ورنج جانبازی را تحمل و هیچ توقعی از هیچکس ندارند در حالیکه بهترین سرمایه خود را که سلامتی است در طبق اخلاص قرار داده و با خدای خود معامله کردند و اکنون با همان روحیه ایثارگرانه در جهت اعتلای دانشگاه تلاش می کنند تبریک عرض نموده و امید است خداوند سبحان اجر تلاش همه ما را و عاقبت بخیری و زندگی در مسیر شهدا و توفیق شهادت را مقدر فرمایند.  

با دعای خیر 
ارادتمند محمدی


نظرات کاربران