سرپرست مدیریت بالندگی حرفه ای دانشگاه فرهنگیان گفت:

برگزاری فرصت های بالندگی حرفه ای به صورت دوره های خودخوان

سرپرست مدیریت بالندگی حرفه ای دانشگاه فرهنگیان، از برگزاری فرصت های بالندگی حرفه ای به صورت دوره های خودخوان خبر داد و گفت: سامانه یادگیری الکترونیکی به نشانی 10.9.29.86 قابل دسترس برای پردیس های دانشگاه فرهنگیان در سراسر کشور است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، فاطمه مقاره زاده سرپرست مدیریت بالندگی حرفه ای، ضمن تبریک سال جدید و بهار طبیعت به همه همکاران شاغل در این دانشگاه با ابراز همدردی و تسلیت به خانواده های سوگوار از فاجعه ویروس کرونا، شهادت کادر مدافعان سلامت کشور در راستای مقابله با این ویروس را تاسف بار خواند.

مقاره زاده، همراهی و تلاش ارزشمند مردم خصوصا رئیس دانشگاه، اعضاء هیات علمی، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در سال جاری برای مقابله با ویروس کرونا را تبلوری از حس مسئولیت پذیری جمعی خواند و افزود: قطعا در این بحران تعاملات اثرگذار خانواده دانشگاه فرهنگیان در عرصه های مختلف، زمینه قطع زنجیره انتقال این ویروس را مهیا و با هموار نمودن مسیر سلامت جامعه برکت و سلامتی را برای همه به دنبال خواهد داشت.

وی، در ادامه با اشاره به اوضاع کنونی کشور از تلاش این مدیریت برای آغاز فعالیت ها در سال جدید سخن گفت و افزود: در همین خصوص امکان و تسهیل برگزاری دوره های بالندگی حرفه ای به صورت دوره های خودخوان در استان های سراسر کشور مهیا شده است.

سرپرست مدیریت بالندگی حرفه ای دانشگاه فرهنگیان، با اشاره به دسترسی قبلی برخی استان ها به سامانه یادگیری الکترونیکی تصریح کرد: کلیه پردیس های استانی می توانند برای دریافت کد ورود با این مدیریت در ارتباط باشند.

گفتنی است: سامانه یادگیری الکترونیکی به نشانی 10.9.29.86 قابل دسترس برای پردیس های دانشگاه فرهنگیان در سراسر کشور است.  


نظرات کاربران