Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:



Chrome 76+ | Firefox 69+
به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی صورت گرفت:

دیدار با کارکنان روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان

به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت و مدیران کل این حوزه در دیدار با کارکنان روابط عمومی دانشگاه، این روز را تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، رضا کچوئیان، در دیدار با کارکنان روابط عمومی دانشگاه، ضمن گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، با اشاره به جهان شتابنده امروز و نقش روابط عمومی در انسجام بیش از پیش سازمان با افکار عمومی، پیچیدگی و ظرافت کاری در این حوزه را برجسته خواند و تصریح کرد: روابط عمومی دانشگاه، زبان گویای سازمان است. این مجموعه با برنامه ریزی دقیق در راستای معرفی دانشگاه فرهنگیان و مهیا نمودن زمینه مناسب برای برقراری ارتباط موثر و سازنده دانشجو با استاد، یاری رسان دانشگاه فرهنگیان در امر رسالت و ماموریت عظیم خود در سطح کشور است.

این مقام مسئول، روابط عمومی را مغز متفکر و بازوی توانمند سازمان برای مدیریت افکار عمومی معرفی و کمک به منظور شفاف سازی جریان اطلاع رسانی و افزایش آگاهی ها، برقراری ارتباط بهینه درون و برون سازمانی و صداقت و شجاعت در امور را برخی از کارکردهای مهم  روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان ذکر کرد.

در ادامه، ایوب ابراهیمی، مدیر کل نظارت و تعالی سازمانی دانشگاه، مدیریت اطلاعات را حاکم بر دنیای روز دانست و گفت: با این نوع مدیریت جریان امور تفسیر، تعدیل و به سمت و سویی خاص هدایت می شود.  

وی، با تاکید بر این که دانشگاه، کل نظام تربیت معلم نیست تصریح کرد: روابط عمومی دانشگاه با افکار سنجی و مدیریت افکار، دارای نقشی موثر و اثرگذار در راستای تبیین جایگاه خطیر نظام تربیت معلم، منزلت معلم و جایگاه دانشگاه فرهنگیان در سطح کشور است.

ابراهیمی، با اشاره به نوپا بودن دانشگاه فرهنگیان، نقش روابط عمومی و رسانه را در توسعه و آگاهی بخشی به افکار عمومی در معرفی این نهاد انکارناپذیر خواند و گفت: روابط عمومی دانشگاه به عنوان پل ارتباطی مدیر، دانشجو و استاد با انتقال شفاف و درست خواسته مخاطبان، گستره کاری خود را بهبود می بخشد.

مدیر کل نظارت دانشگاه، کار حرفه ای را از آن افراد خبره و حرفه ای دانست و با بیان سخنی از حضرت علی (ع) اظهار داشت: دانش، سلطنت و قدرت است، هر که آن را بیابد، با آن یورش برد و هر که آن را از دست بدهد، بر او یورش برند.

در پایان این دیدار، فاطمه مقاره زاده، سرپرست مدیریت بالندگی حرفه ای دانشگاه  با تبریک این روز به فعالان عرصه ارتباطات در دانشگاه فرهنگیان، فعالیت این حوزه را در سطح دانشگاه خطیر و قابل تقدیر خواند و گفت: روابط عمومی، زمان و مکان نمی شناسد. چرا که نوع و جنس کار فعالان این حوزه در خور زمان و مکانی خاص نیست.

 وی، تعامل و ارتباط سازنده کارکنان روابط عمومی را ناشی از مدیریت مثبت و کارآمد ذکر کرد و گفت: این نوع مدیریت گامی موثر در راستای ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم بیش از پیش همه بخش های سازمان به منظور پیشبرد اهداف و برنامه های دانشگاه به شمار می رود.