معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان:

گواهینامه صلاحیت حرفه ای مهارت آموزان سال های 95 و 96 و 97 صادر شد

معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، از صادر شدن گواهینامه صلاحیت حرفه ای مهارت آموزان سال های 95 و 96 و 97 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، رضا کچوئیان، خطاب به مهارت آموزان سال های 95 و 96 و 97 از صادر شدن گواهینامه صلاحیت حرفه ای این افراد خبر داد و تصریح کرد: دهه اول تیر ماه سال جاری گواهینامه این عزیزان به تفکیک استان و شهر برای مراکز محل تحصیل خود در دانشگاه فرهنگیان ارسال خواهد شد.
کچوئیان، تعداد کل گواهینامه های صادر شده را 15 هزار و 900 عدد اعلام کرد و گفت: از کل گواهینامه های صادر شده تعداد 600 گواهینامه متعلق به مهارت آموزان ورودی سال 95 است.
وی، همچنین از مجموع رقم ذکر  شده، گواهینامه مهارت آموزان ورودی سال 96 را 5 هزار و 100 عدد ذکر کرد و گفت: 10 هزار و 200 گواهینامه صادر شده دیگر نیز شامل حال مهارت آموزان ورودی سال 1397 است.
عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان، در پایان ، موفقیت مهارت آموزان سال های مذکور در آزمون جامع برگزار شده به منظور کسب گواهینامه صلاحیت حرفه ای معلمی را تبریک گفت و یادآور شد: به زودی جزئیات آزمون جامع سال جاری برای اطلاع مهارت آموزان علاقمند به حرفه معلمی اعلام خواهد شد.

 


نظرات کاربران