فراخوان
عطف به مصوبه هیأت محترم امناء دانشگاه فرهنگیان مبنی بر ایجاد معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت و مطابق شیوه نامه تصدی پست مدیریتی در سازمان مرکزی ( موضوع ابلاغیه شماره 1003/377 مورخه 28/5/93 ریاست محترم دانشگاه)، به منظور ایجاد فرصت برابر برای واجدین شرایط و در راستای تأمین مدیران مجرب و کارآمد همراه با تحصیلات عالیه مرتبط، دانشگاه فرهنگیان، برای مدیریت هایی به شرح پیوست، اعلان فراخوان عمومی می نماید.
این فراخوان تنها شامل اعضای هیأت علمی، مدرسان و کارکنان رسمی دارای مدرک دکتری و کارشناسی ارشد مرتبط دانشگاه فرهنگیان، اعضای هیأت علمی دانشگاه های دولتی با تحصیلات و تجربیات مرتبط و شاغلین اداری، آموزشی با تحصیلات دکتری و کارشناسی ارشد مرتبط آموزش و پرورش است.
شایان ذکر است، دو هفته پس از تاریخ فراخوان، زمان و فرآیند گزینش و مصاحبه، به داوطلبان واجد شرایط اعلام خواهد شد.
در ضمن، متقاضیان گرامی جهت نمایش کامل صفحه فرم ثبت نام از مرور گرهای
و
استفاده بفرمایید.
محورهای کلان عملکردی معاونت نظارت ، ارزیابی و تضمین کیفیت
1-مرکز سنجش صلاحیت های حرفه ای منابع انسانی
الف) گروه نیازسنجی و استاندارد سازی صلاحیت ها و شایستگی ها عمومی و تخصصی
نیاز سنجی و استانداردسازی شاخص های مورد نیاز در کسب صلاحیت های حرفه ای منابع انسانی در هر ساختاری از امور ضروری و مهم می باشد. در دانشگاه فرهنگیان نیز به منظور تحقق این امور در قالب فعالیت های علمی و پژوهشی تهیه این شاخص ها در گروه های علمی در دو حوزه صلاحیت ها و شایستگی های عمومی و تخصصی صورت خواهد پذیرفت .
ب) مدیریت سنجش صدور گواهی نامه صلاحیت حرفه ای
ادارات زیرمجموعه این مدیریت تمامی فعالیت های اجرایی و اداری مدیریت گروه الف را بر عهده داشته و نتایج حاصله در قالب صدور گواهی نامه صلاحیت حرفه ای برای مجموعه هدف (اعضاء هیأت علمی و یا غیر هیأت علمی ) انجام می پذیرد.
توضیح : پست هایی که با نماد تک ستاره (*) علامت خورده، الزاما باید از اعضای هیأت علمی و نماد دو ستاره (**) می تواند با اولویت اعضای هیأت علمی، از اعضای غیر هیأت علمی نیز به کارگیری شود.
|
عنوان پست |
* رئیس مرکز سنجش شایستگی های حرفه ای منابع انسانی |
|
محورهای کلان عملکردی
|
|
|
عنوان پست |
** مدیر تدوین و استانداردسازی شایستگی ها |
|
محورهای کلان عملکردی
|
|
|
عنوان پست |
** مدیر سنجش و صدور گواهی شایستگی حرفه ای |
|
محورهای کلان عملکردی
|
|
2-مدیریت بالندگی حرفه ای
موضوع آموزش نیروی انسانی نیز یکی از اهداف اصلی دانشگاه فرهنگیان می باشد. در این مدیریت نیازسنجی، برنامه ریزی و طراحی آموزش بالندگی حرفه ای برای مدرسان ، اعضای هیأت علمی در گروه مربوط با انجام فعالیت علمی – پژوهشی و تمهید زیر ساخت ها در امر آموزش صورت می گیرد و اجرای سنجش اثر بخشی برنامه ها و آموزش های بالندگی حرفه ای نیز در حوزه اداره مربوطه انجام خواهد پذیرفت.
|
عنوان پست |
*مدیر بالندگی حرفه ای |
|
محورهای کلان عملکردی
|
- همکاری در جهت تعیین استراتژی های کلان آموزشی دانشگاه فرهنگیان در زمینه بالندگی حرفه ای - طراحی و تدوین برنامه درازمدت و سالانه آموزشی ویژه بالندگی حرفه ای مدرسان دانشگاه فرهنگیان - مطالعه و تدوین سیاست های مؤثر در بالندگی حرفه ای و پیشنهاد به دانشگاه - مدیریت فرایند نیازسنجی نیازهای ویژه توانمند سازی حرفه ای مدرسان، مدیران و کارکنان دانشگاه - مدیریت طراحی و برنامه ریزی آموزشی در جهت توانمند سازی حرفه ای دوره ها ، کارگاه ها و اردوهای آموزشی - مدیریت اجرای دوره ها، کارگاه ها و اردوهای آموزشی و توانمند سازی حرفه ای - مدیریت دوره ها، کارگاه ها و اردوهای توانمند سازی حرفه ای برگزار شده توسط سایر معاونت ها و پردیس ها و مراکز - مدیریت ارزیابی کیفیت و سنجش اثربخشی کلیه دوره ها، کارگاه ها و اردوهای توانمند سازی حرفه ای برگزار شده - تدوین استانداردها و آیین نامه برگزاری دوره ها، کارگاه ها و اردوهای توانمند سازی حرفه ای - برنامه ریزی و مدیریت در جهت توسعه روشهای نوین آموزشی و توانمند سازی حرفه ای مدرسان، مدیران و کارکنان در راستای اهداف دانشگاه - برنامه ریزی در جهت شناسایی، تعیین صلاحیت های حرفه ای و ارزیابی مدرسان دوره ها و کارگاههای مدیریت بالندگی حرفه ای و برقراری ارتباط موثر با آنان - برقراری ارتباط کاری مناسب با حوزه های مختلف دانشگاه به منظور نیازسنجی و اجرای موثر دوره های آموزشی - مدیریت و برنامه ریزی و همکاری در جهت تدوین بانک اطلاعاتی جامع دانشگاه فرهنگیان - برنامه ریزی در جهت استفاد ه بهینه از بسترهای فناوری اطلاعات در خصوص آموزش مدرسان، مدیران و کارکنان - تهیه و تدوین گزارش های منظم تحلیلی از وظایف حوزه مأموریت به معاون ذی ربط - انجام سایر وظایف محول شده توسط معاون ذی ربط |
|
عنوان پست |
** معاون بالندگی حرفه ای |
|
محورهای کلان عملکردی
|
-همکاری در زمینه اجرای برنامه درازمدت و سالانه آموزشی ویژه بالندگی حرفه ای مدرسان دانشگاه فرهنگیان - همکاری در جهت تدوین سیاست های موثر در بالندگی حرفه ای و اجرای سیاستهای بخش بالندگی - همکاری و نظارت در جهت نیازسنجی نیازهای ویژه توانمند سازی حرفه ای مدرسان، مدیران و کارکنان دانشگاه - همکاری در زمینه برنامه ریزی و اجرای برنامه توانمند سازی حرفه ای و برگزاری دوره ها، گارگاه ها و اردوهای آموزشی - همکاری در زمینه اجرای دوره ها، کارگاه ها و اردوهای آموزشی و توانمند سازی حرفه ای مدرسان، مدیران و کارکنان دانشگاه فرهنگیان - نظارت بر اجرای دوره ها، کارگاه ها و اردوهای توانمند سازی حرفه ای برگزار شده توسط سایر معاونت ها و پردیس ها و مراکز - همکاری در زمینه ارزیابی کیفیت و سنجش اثربخشی کلیه دوره ها، کارگاه ها و اردوهای توانمند سازی حرفه ای برگزار شده - همکاری در زمینه تدوین و نظارت بر اجرای استانداردها و آیین نامه برگزاری دوره ها، کارگاه ها و اردوهای توانمند سازی حرفه ای - مطالعه و شناسایی و معرفی روشهای نوین آموزشی و توانمند سازی حرفه ای مدرسان، مدیران و کارکنان در راستای اهداف دانشگاه - همکاری و تلاش در جهت شناسایی، تعیین صلاحیت های حرفه ای و ارزیابی مدرسان دوره ها و کارگاه های مدیریت بالندگی حرفه ای - همکاری و تلاش در جهت برقراری ارتباط کاری مناسب با حوزه های مختلف دانشگاه به منظور نیازسنجی و اجرای موثر دوره های آموزشی - نظارت و همکاری در جهت تدوین بانک اطلاعاتی جامع دانشگاه فرهنگیان - برقراری ارتباط موثر با سایر همکاران معاونت ارزیابی و نظارت و تضمین کیفیت - تهیه و تدوین گزارش های منظم تحلیلی از وظایف حوزه مأموریت به مدیر ذی ربط - انجام سایر وظایف محول شده توسط مدیر ذی ربط |
3- دفتر نظارت ، ارزیابی و تعالی سازمانی
|
عنوان پست |
** مدیرکل دفتر نظارت ، ارزیابی و تعالی سازمانی |
|
محورهای کلان عملکردی
|
- بررسی و تبیین اصول و مبانی کلان نظارتی دانشگاه متناسب با قوانین و اسناد فرادستی دانشگاه - سیاست گذاری و برنامه ریزی در جهت ارزیابی عملکرد واحدهای سازمانی ، دانشگاهی (سطوح عالی ، میانی و عملیاتی) - سیاست گذاری و برنامه ریزی در جهت ارزیابی عملکرد معاونان و کارکنان دانشگاه با همکاری سایر واحدهای دانشگاهی و اجرایی. - ایجاد هماهنگی و ارتباط میان مرکز سنجش صلاحیت های حرفه ای منابع انسانی و مدیریت بالندگی حرفه ای با دفتر نظارت ، ارزیابی و تعالی سازمانی - تهیه و تدوین برنامه های سنواتی ، میان مدت و بلند مدت اداره کل با همکاری حوزه های ذیربط - تهیه و تدوین شاخص های ارزیابی کارآمد برنامه ها و طرح های عملیاتی دانشگاه - تمهید مقدمات اجرای مصوبات و دستورالعمل های معاونت نظارت ، ارزیابی و تضمین کیفیت در واحدهای تابعه دانشگاه -پیگیری ، هماهنگی و ارزیابی درونی دانشگاه ( فعالیت های آموزشی ، پژوهشی ، فرهنگی و اجرایی ) و میزان کارایی برنامه ها و مقررات بر اساس عوامل و شاخص های تعیین شده - عملیاتی سازی ارزیابی مستمر عملکرد معاونت های دانشگاه ، مدیریت امور پردیس های استان و واحدهای آموزشی تابعه - بررسی مشکلات و موانع رشد کیفی آموزشی و پژوهشی در دانشگاه - تهیه و تدوین گزارش ها و تحلیلی عملکردی ( دوره ای ، فصلی و سالیانه ) در راستای نتایج نظارت ، ارزیابی ، و تعالی سازمانی و ارائه آن به معاونان و رئیس دانشگاه - تشکیل و ساماندهی کمیته ها و کارگروه های تخصصی نظارت ، ارزیابی و تعالی سازمانی ( ستادی / استانی / پردیس ها ) - برقراری ارتباط با موسسات مطالعاتی ، تحقیقاتی و دانشگاهی در زمینه فعالیت های تخصصی نظارت ، ارزیابی و تضمین کیفیت به منظور استفاده از یافته های علمی مربوط با فعالیت دفتر. - انجام سایر امور محوله از طرف معاون ذیربط
|
|
عنوان پست |
** معاون مدیرکل نظارت ، ارزیابی و تعالی سازمانی |
|
محورهای
کلان
عملکردی
|
- بررسی و تبیین اصول و مبانی کلان نظارتی دانشگاه متناسب با قوانین و اسناد فرادستی دانشگاه - سیاست گذاری و برنامه ریزی در جهت ارزیابی عملکرد واحدهای سازمانی ، دانشگاهی (سطوح عالی ، میانی و اجرایی)
- سیاست گذاری و برنامه ریزی در جهت ارزیابی عملکرد معاونان و کارکنان دانشگاه و نظارت با همکاری سایر واحدهای دانشگاهی. - تهیه و تدوین برنامه های سنواتی ، میان مدت و بلند مدت اداره کل با همکاری حوزه های ذیربط - تهیه و تدوین گزارش های تحلیلی عملکردی ( دوره ای ، فصلی و سالیانه ) در راستای نتایج نظارت، ارزیابی ، و تعالی سازمانی و ارائه آن به مدیرکل. - سازماندهی فعالیت های اداره کل در حوزه های نظارت ، ارزیابی عملکرد و تعالی سازمانی . - نظارت بر اجرای برنامه های معاونت مربوطه بر اساس زمان بندی و انجام اصلاحات لازم پس از ارزیابی . - اجرای برنامه های نظارتی مستمر ، دوره ای و موردی از تمامی سطوح دانشگاهی و پردیس ها و ارائه گزارش های مربوط به مدیرکل مربوطه. - تشکیل و ساماندهی کمیته ها و کارگروه های تخصصی نظارت ، ارزیابی و تعالی سازمانی ( ستادی / استانی / پردیس ها ) - هدایت و راهبری فعالیت واحدهای استانی زیر مجموعه . - شرکت در جلسات ، کمیسیون ها ، سمینارها و گردهم آیی های مربوط برحسب ضرورت و صلاحدید مقام مافوق. - عملیاتی سازی ارتباط با مؤسسات مطالعاتی ، تحقیقاتی و دانشگاهی در زمینه نظارت و ارزیابی به منظور استفاده از یافته های علمی در زمینه های مربوط. - رعایت اخلاق اسلامی و شئونات مناسب با همکاران و ارباب رجوع . - انجام سایر امور محوله از طرف مدیرکل ذیربط |
متقاضیان گرامی جهت دسترسی به فرم ثبت نام از طریق لینک زیر اقدام نمایند.

فراخوان نیرو