Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:



Chrome 76+ | Firefox 69+

فراخوان

عطف به مصوبه هیأت محترم امناء دانشگاه فرهنگیان مبنی بر ایجاد معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت و مطابق شیوه نامه تصدی پست مدیریتی در سازمان مرکزی ( موضوع ابلاغیه شماره 1003/377 مورخه 28/5/93 ریاست محترم دانشگاه)، به منظور ایجاد فرصت برابر برای واجدین شرایط و در راستای تأمین مدیران مجرب و کارآمد همراه با تحصیلات عالیه مرتبط، دانشگاه فرهنگیان، برای مدیریت هایی به شرح پیوست، اعلان فراخوان عمومی می نماید.

این فراخوان تنها شامل اعضای هیأت علمی، مدرسان و کارکنان رسمی دارای مدرک دکتری و کارشناسی ارشد مرتبط دانشگاه فرهنگیان، اعضای هیأت علمی دانشگاه های دولتی با تحصیلات و تجربیات مرتبط و شاغلین اداری، آموزشی با تحصیلات دکتری و کارشناسی ارشد مرتبط آموزش و پرورش است.

شایان ذکر است، دو هفته پس از تاریخ فراخوان، زمان و فرآیند گزینش و مصاحبه، به داوطلبان واجد شرایط اعلام خواهد شد.

 

در ضمن، متقاضیان گرامی جهت نمایش کامل صفحه فرم ثبت نام از مرور گرهای  و    استفاده بفرمایید.

 

محورهای کلان عملکرد​ی معاونت نظارت ، ارزیابی و تضمین کیفیت

 

1-مرکز سنجش صلاحیت های حرفه ای منابع انسانی

الف) گروه نیازسنجی و استاندارد سازی صلاحیت ها و شایستگی ها عمومی و تخصصی

 نیاز سنجی و استانداردسازی شاخص های مورد نیاز در کسب صلاحیت های حرفه ای منابع انسانی در هر ساختاری از امور ضروری و مهم می باشد. در دانشگاه فرهنگیان نیز به منظور تحقق این امور در قالب فعالیت های علمی و پژوهشی تهیه این شاخص ها در گروه های علمی در دو حوزه صلاحیت ها و شایستگی های عمومی و تخصصی صورت خواهد پذیرفت .

ب) مدیریت سنجش صدور گواهی نامه صلاحیت حرفه ای

ادارات زیرمجموعه این مدیریت تمامی فعالیت های اجرایی و اداری مدیریت گروه الف را بر عهده داشته و نتایج حاصله در قالب صدور گواهی نامه صلاحیت حرفه ای برای مجموعه هدف (اعضاء هیأت علمی و یا غیر هیأت علمی ) انجام  می پذیرد.

توضیح : پست هایی که با نماد تک ستاره (*) علامت خورده، الزاما باید از اعضای هیأت علمی و نماد دو ستاره (**) می تواند با اولویت اعضای هیأت علمی، از اعضای غیر هیأت علمی نیز به کارگیری شود.

عنوان پست

* رئیس مرکز سنجش شایستگی های حرفه ای منابع انسانی

 

 

 

محورهای

کلان

عملکردی

 

  • تعیین خط مشی اجرایی سنجش شایستگی های حرفه ای منابع انسانی ، متناسب با سند راهبردی دانشگاه
  • ایجاد هماهنگی و نظارت بر فعالیت واحد های مختلف تحت سرپرستی
  • نظارت بر تهیه و تنظیم بودجه های سنواتی مرکز سنجش و پیشنهاد آن به معاونت ذی ربط
  • سیاست گذاری و تعیین معیارها و شاخص های کلان بهبود کیفیت در سطوح مختلف
  • برنامه ریزی جهت گسترش انواع صلاحیت های حرفه ای در سطوح مختلف
  • تمهید مقدمات و زمینه های اجرایی تحقق نظام سنجش صلاحیت های حرفه ای در سطوح مختلف دانشجو معلمان ، معلمان و اعضای هیأت علمی
  • پیشنهاد طرح های اجرایی لازم و نظارت بر عملیات
  • انجام سایر وظایف محوله توسط معاون ذی ربط
 

عنوان پست

** مدیر تدوین و استانداردسازی شایستگی ها

محورهای

کلان

عملکردی

 

  • طراحی و پیشنهاد نشانگر استاندارد سازی شایستگی ها
  • تنظیم برنامه زمان بندی برای اجرای فعالیت ها
  • همکاری با رئیس مرکز سنجش در جهت احصاء استاندارد ها
  • تجزیه و تحلیل فرآیند انجام کار و مشخص کردن مشکلات و نواقص و ارائه راه حل های مناسب
  • انجام امور مرتبط محوله از جانب سنجش صلاحیت حرفه ای
  • بررسی و انجام مطالعات تطبیقی در حوزه های استاندارد سازی سنجش شایستگی های حرفه ای
  • نظارت بر روند اجرای فعالیت ها و فرآیند های مرتبط
  • ارائه پیشنهاد مناسب و ارائه راهکارهای عملی
  • استاندارد سازی شایستگی منابع انسانی ( جامعه هدف ) در دانشگاه
  • انجام سایر امور محوله توسط رئیس مرکز
 

عنوان پست

** مدیر سنجش و صدور گواهی شایستگی حرفه ای

محورهای

کلان

عملکردی

 

  • تدوین دستورالعمل و راهنمای اجرایی سنجش شایستگی های حرفه ای دانشجو معلمان ، معلمان و اعضاء هیأت علمی
  • اعلام و ابلاغ دستورالعمل ها ، راهنماها و فرم های استاندارد تعیین شایستگی ها به سطوح مختلف ( استان ها ، مدیریت آموزش و پرورش و ...)
  • پیگیری فرآیند تدوین و تکمیل نمایه ها و دریافت نمایه های سنجش
  • راهبری و نظارت بر اجرای فرآیند صدور گواهی نامه
  • تهیه بانک اطلاعاتی
  • طراحی و اعتبار یابی آزمون های عملی
  • طراحی و اعتبار یابی آزمون های کتبی
  • تهیه بانک سؤال تعیین صلاحیت حرفه ای
  • تنظیم برنامه های لازم جهت سنجش و صدور گواهی نامه
 

2-مدیریت بالندگی حرفه ای

موضوع آموزش نیروی انسانی نیز یکی از اهداف اصلی دانشگاه فرهنگیان می باشد. در این مدیریت نیازسنجی، برنامه ریزی و طراحی آموزش بالندگی حرفه ای برای مدرسان ، اعضای هیأت علمی در گروه مربوط با انجام فعالیت علمی – پژوهشی و تمهید زیر ساخت ها در امر آموزش صورت می گیرد و اجرای سنجش اثر بخشی برنامه ها و آموزش های بالندگی حرفه ای نیز در حوزه اداره مربوطه انجام خواهد پذیرفت.

عنوان پست

 *مدیر بالندگی حرفه ای

محورهای

کلان

عملکردی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- همکاری در جهت تعیین استراتژی های کلان آموزشی دانشگاه فرهنگیان در زمینه بالندگی حرفه ای

- طراحی و تدوین برنامه درازمدت و سالانه آموزشی ویژه بالندگی حرفه ای مدرسان دانشگاه فرهنگیان

- مطالعه و تدوین سیاست های مؤثر در بالندگی حرفه ای و پیشنهاد به دانشگاه

- مدیریت فرایند نیازسنجی نیازهای ویژه توانمند سازی حرفه ای مدرسان، مدیران و کارکنان دانشگاه

- مدیریت طراحی و برنامه ریزی آموزشی در جهت توانمند سازی حرفه ای دوره ها ، کارگاه ها و اردوهای آموزشی

- مدیریت اجرای دوره ها، کارگاه ها و اردوهای آموزشی و توانمند سازی حرفه ای

- مدیریت دوره ها، کارگاه ها و اردوهای توانمند سازی حرفه ای برگزار شده توسط سایر معاونت ها و پردیس ها و مراکز

- مدیریت ارزیابی کیفیت و  سنجش اثربخشی کلیه دوره ها، کارگاه ها و اردوهای توانمند سازی حرفه ای برگزار شده

- تدوین استانداردها و آیین نامه برگزاری دوره ها، کارگاه ها و اردوهای توانمند سازی حرفه ای

- برنامه ریزی و مدیریت در جهت توسعه روشهای نوین آموزشی و توانمند سازی حرفه ای مدرسان، مدیران و  کارکنان در راستای اهداف دانشگاه

- برنامه ریزی در جهت شناسایی، تعیین صلاحیت های حرفه ای و ارزیابی مدرسان دوره ها و کارگاههای مدیریت بالندگی حرفه ای و برقراری ارتباط موثر با آنان

- برقراری ارتباط کاری مناسب با حوزه های مختلف دانشگاه به منظور نیازسنجی و اجرای موثر دوره های آموزشی

- مدیریت و برنامه ریزی و همکاری در جهت تدوین بانک اطلاعاتی جامع دانشگاه فرهنگیان

- برنامه ریزی در جهت استفاد ه بهینه از بسترهای فناوری اطلاعات در خصوص آموزش مدرسان، مدیران و کارکنان

- تهیه و تدوین گزارش های منظم تحلیلی از وظایف حوزه مأموریت به معاون ذی ربط

- انجام سایر وظایف محول شده توسط معاون ذی ربط

 

عنوان پست

** معاون بالندگی حرفه ای

 

 

 

 

 

محورهای

کلان

عملکردی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-همکاری در زمینه اجرای برنامه درازمدت و سالانه آموزشی ویژه بالندگی حرفه ای مدرسان دانشگاه فرهنگیان

- همکاری در جهت تدوین سیاست های موثر در بالندگی حرفه ای و اجرای سیاست­های بخش بالندگی

- همکاری و نظارت در جهت نیازسنجی نیازهای ویژه توانمند سازی حرفه ای مدرسان، مدیران و کارکنان دانشگاه

- همکاری در زمینه برنامه ریزی و اجرای برنامه توانمند سازی حرفه ای و برگزاری  دوره ها، گارگاه ها و اردوهای آموزشی

- همکاری در زمینه اجرای دوره ها، کارگاه ها و اردوهای آموزشی و توانمند سازی حرفه ای مدرسان، مدیران و کارکنان دانشگاه فرهنگیان

- نظارت بر اجرای دوره ها، کارگاه ها و اردوهای توانمند سازی حرفه ای برگزار شده توسط سایر معاونت ها و پردیس ها و مراکز

- همکاری در زمینه ارزیابی کیفیت و سنجش اثربخشی کلیه دوره ها، کارگاه ها و اردوهای توانمند سازی حرفه ای برگزار شده

- همکاری در زمینه تدوین و نظارت بر اجرای استانداردها و آیین نامه برگزاری دوره ها، کارگاه ها و اردوهای توانمند سازی حرفه ای

- مطالعه و شناسایی و معرفی روشهای نوین آموزشی و توانمند سازی حرفه ای مدرسان، مدیران و  کارکنان در راستای اهداف دانشگاه

- همکاری و تلاش در جهت شناسایی، تعیین صلاحیت های حرفه ای و ارزیابی مدرسان دوره ها و کارگاه های مدیریت بالندگی حرفه ای

- همکاری و تلاش در جهت برقراری ارتباط کاری مناسب با حوزه های مختلف دانشگاه به منظور نیازسنجی و اجرای موثر دوره های آموزشی

- نظارت و همکاری در جهت تدوین بانک اطلاعاتی جامع دانشگاه فرهنگیان

- برقراری ارتباط موثر با سایر همکاران معاونت ارزیابی و نظارت و تضمین کیفیت

-  تهیه و تدوین گزارش های منظم تحلیلی از وظایف حوزه مأموریت به مدیر ذی ربط

- انجام سایر وظایف محول شده توسط مدیر ذی ربط

 

3- دفتر نظارت ، ارزیابی و تعالی سازمانی

عنوان پست

** مدیرکل دفتر نظارت ، ارزیابی و تعالی سازمانی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

محورهای

کلان

عملکردی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- بررسی و تبیین اصول و مبانی کلان نظارتی دانشگاه متناسب با قوانین و اسناد فرادستی دانشگاه

- سیاست گذاری و برنامه ریزی در جهت ارزیابی عملکرد واحدهای سازمانی ، دانشگاهی (سطوح عالی ، میانی و عملیاتی)

- سیاست گذاری و برنامه ریزی در جهت ارزیابی عملکرد معاونان و کارکنان دانشگاه با همکاری سایر واحدهای دانشگاهی و اجرایی.

- ایجاد هماهنگی و ارتباط میان مرکز سنجش صلاحیت های حرفه ای منابع انسانی و مدیریت بالندگی حرفه ای با دفتر نظارت ، ارزیابی و تعالی سازمانی

- تهیه و تدوین برنامه های سنواتی ، میان مدت و بلند مدت اداره کل با همکاری حوزه های ذیربط

- تهیه و تدوین شاخص های ارزیابی کارآمد برنامه ها و طرح های عملیاتی دانشگاه

- تمهید مقدمات اجرای مصوبات و دستورالعمل های معاونت نظارت ، ارزیابی و تضمین کیفیت در واحدهای تابعه دانشگاه

-پیگیری ، هماهنگی و ارزیابی درونی دانشگاه ( فعالیت های آموزشی ، پژوهشی ، فرهنگی و اجرایی ) و میزان کارایی برنامه ها و مقررات بر اساس عوامل و شاخص های تعیین شده

- عملیاتی سازی ارزیابی مستمر عملکرد معاونت های دانشگاه ، مدیریت امور پردیس های استان و واحدهای آموزشی تابعه

- بررسی مشکلات و موانع رشد کیفی آموزشی و پژوهشی در دانشگاه

- تهیه و تدوین گزارش ها و تحلیلی عملکردی ( دوره ای ، فصلی و سالیانه ) در راستای نتایج نظارت ، ارزیابی ، و تعالی سازمانی و ارائه آن به معاونان و رئیس دانشگاه

- تشکیل و ساماندهی کمیته ها و کارگروه های تخصصی نظارت ، ارزیابی و تعالی سازمانی ( ستادی / استانی / پردیس ها )

- برقراری ارتباط با موسسات مطالعاتی ، تحقیقاتی و دانشگاهی در زمینه فعالیت های تخصصی نظارت ، ارزیابی و تضمین کیفیت  به منظور استفاده از یافته های علمی مربوط با فعالیت دفتر.

- انجام سایر امور محوله از طرف معاون ذیربط

 

 

عنوان پست

** معاون مدیرکل نظارت ، ارزیابی و تعالی سازمانی

محورهای

 

کلان

 

عملکردی

 

- بررسی و تبیین اصول و مبانی کلان نظارتی دانشگاه متناسب با قوانین و اسناد فرادستی دانشگاه

- سیاست گذاری و برنامه ریزی در جهت ارزیابی عملکرد واحدهای سازمانی ، دانشگاهی (سطوح عالی ، میانی و اجرایی)

 

- سیاست گذاری و برنامه ریزی در جهت ارزیابی عملکرد معاونان و کارکنان دانشگاه و نظارت با همکاری سایر واحدهای دانشگاهی.

- تهیه و تدوین برنامه های سنواتی ، میان مدت و بلند مدت اداره کل با همکاری حوزه های ذیربط

- تهیه و تدوین گزارش های تحلیلی عملکردی ( دوره ای ، فصلی و سالیانه ) در راستای نتایج نظارت،  ارزیابی ، و تعالی سازمانی و ارائه آن به مدیرکل.

- سازماندهی فعالیت های اداره کل در حوزه های نظارت ، ارزیابی عملکرد و تعالی سازمانی .

- نظارت بر اجرای برنامه های معاونت مربوطه بر اساس زمان بندی و انجام اصلاحات لازم پس از ارزیابی .

- اجرای برنامه های نظارتی مستمر ، دوره ای و موردی از تمامی سطوح دانشگاهی و پردیس ها و ارائه گزارش های مربوط به مدیرکل مربوطه.

- تشکیل و ساماندهی کمیته ها و کارگروه های تخصصی نظارت ، ارزیابی و تعالی سازمانی ( ستادی / استانی / پردیس ها )

- هدایت و راهبری فعالیت واحدهای استانی زیر مجموعه .

- شرکت در جلسات ، کمیسیون ها ، سمینارها و گردهم آیی های مربوط برحسب ضرورت و صلاحدید مقام مافوق.

- عملیاتی سازی ارتباط با مؤسسات مطالعاتی ، تحقیقاتی و دانشگاهی در زمینه نظارت و ارزیابی به منظور استفاده از یافته های علمی در زمینه های مربوط.

- رعایت اخلاق اسلامی و شئونات مناسب با همکاران و ارباب رجوع .

- انجام سایر امور محوله از طرف مدیرکل ذیربط

 
 

متقاضیان گرامی جهت دسترسی به فرم ثبت نام از طریق لینک زیر اقدام نمایند.