ده هزار و هفتصد نفر از نو معلمان مهارت های معلمی را منطبق با سند تحول فراگرفته اند

 دکتر محمدی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان گفت: از دو سال گذشته اقدامات خوبی برای آموزش مهارت آموزان ماده 28 در حوزه فرهنگی و اجتماعی منطبق با ساحت های شش گانه سند تحول شروع شده است که در دوره جدید  برای هفت مهارت معلمی تولید محتوا  در قالب متن و فیلم آموزشی تهیه و در دسترس مهارت آموزان برای شرکت در آزمون پودمان دوم که در ششم شهریور ماه برگزار شد قرار گرفت.
 محمدی افزود: هفت مهارت معلمی که در آن تولید محتوا شده است شامل آموزش عمومی قرآن و عترت ، آموزش مهارت های زندگی، آموزش فن بیان و سخنوری، آموزش برنامه ریزی فرهنگی، آموزش هنرهای تجسمی، آموزش کمک های اولیه و امداد و نجات و آموزش بیانیه گام دوم انقلاب می باشد. عضو هیات رییسه گفت: با توجه به اهمیت برگزاری دوره آموزشی مهارت آموزان ماده 28 گفت نیاز  این افراد برای  معلمی در حوزه دانشی کمتر و بیشتر در حوزه های فرهنگی،تربیتی و مهارت های معلمی  است که  با تلاش شبانه روزی همکاران دانشگاه و حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی محتوای الکترونیک هفت مهارت آماده و در سامانه آزمون مهارت آموزان ماده 28 بارگزاری شده است. 
وی با اعلام اینکه شیوه آمادگی نومعلمان در قالب مهارت آموزان ماده 28 در حوزه فرهنگی و اجتماعی  تغییرات اساسی داشته است افزود: در جهت تربیت معلم شش ساحتی و معلم با کیفیت اقدامات موثری انجام شده است. 
دکتر محمدی اضافه کرد: باید تلاش کنیم محور آموزش مهارت آموزان شغل شریف معلمی در راستای رسالت اصلی دانشگاه در حوزه تربیتی و فرهنگی باشد و این مهم بهتر است در متن اصلی برنامه هاو با اولویت دوره آموزشی مهارت آموزان ماده 28 مورد توجه قرار بگیرد. 
دکتر محمدی در پایان افزود:  بیش از 95 درصد از شرکت کنندگان در آزمون فرهنگی مهارت آموزان موفق به کسب رتبه قبولی برای حضور در کلاس های درس از مهر امسال شده اند.


نظرات کاربران