ثبت نام دانشگاه اربعین (دوره های مجازی معرفتی) تمدید شد

به دنبال استقبال  دانشجو معلمان استان های سراسر کشور جهت حضور در دوره های مجازی دانشگاه اربعیین حسینی(ع) ثبت نام برای متقاضیان تا۷مهر تمدید شد

کاوه مدیر کل اجتماعی دانشگاه فرهنگیان با اعلام این خبر گفت: تا کنون بیش از 2000 نفر در دانشگاه اربعین حسینی(ع) ثبت نام کرده اند و نظر به استقبال گسترده دانشجومعلمان برای بهره برداری از این دوره ثبت نام به مدت یک هفته تمدید شد.

وی ادامه داد: بر مبنای تاکیدات مقام معظم رهبری پیرامون تحقق تمدن نوین اسلامی و اینکه پرداخت به اربعین وسیله گویایی در این راستاست، یکی از ضرورت های کنونی تعمیق  فضای گفتمانی اربعین است. در همین راستا سرفصل های دانشگاه مجازی شکل گرفته و با حضور اساتید برجسته کشوری تولید محتوا شد که در آستانه اربعین حسینی برای دانشجومعلمان از طریق سامانه یادگیری الکترونیکی و برای استادان و کارکنان از طریق سامانه جامع بالندگی در اختیار افرادی که ثبت نام نموده اند قرار خواهد گرفت. پذیرفته شدگان در آزمون این دوره گواهی ضمن خدمت دریافت خواهند نمود. 

شایان ذکر است مهلت اعلام آمادگی استان ها برای برپایی موکب های مجازی نیز تا 7 مهر تمدید شد، استان ها میتوانند برای میزبانی موکب متمرکز کشوری با اعلام مکتوب برنامه های خود به معاونت فرهنگی و اجتماعی تا 7 مهر اقدام نمایند.
برای کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای https://cfu.ac.ir/arbaeen مراجعه فرمایید


نظرات کاربران