مراسم آغاز سال تحصیلی 1399-1400 در دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان برگزار شد

مراسم آغاز سال تحصیلی 1399-1400 در دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان با حضور مسئولین، اساتید و دانشجویان و به میزبانی پردیس شهید باهنر اصفهان و در جوار یادمان شهدای گمنام این پردیس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان؛ مراسم آغاز سال تحصیلی 1399-1400 در دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان با حضور مسئولین، اساتید و دانشجویان و به میزبانی پردیس شهید باهنر اصفهان برگزار شد.

شهرام عروف زاد، مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان در این مراسم ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان گرامی گفت: آغاز سال جدید تحصیلی با شرایط خاص کرونایی و به صورت مجازی برای اولین بار رخ داده است و این شرایط یک برنامه ریزی و دقت خاص به خود را نیاز دارد، باید با کرونا زندگی کنیم و با آن همراه باشیم.

وی افزود: هرگز نمی توان آموزش، تعلیم و تربیت را تعطیل کرد، زیرا زندگی و حرکت جامعه در تربیت، آموزش و تعلیم است.دانشجویان باید به دنبال یادگیری جامع باشند و معلم جامع در کلاس درس موفق و سربلند خواهد بود.دانشجو معلمان باید به ارزش های جامعه و دانشگاه اضافه نمایند و خود مدیریتی را تمرین کنند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان با تاکید بربیانات مقام معظم رهبری و نگاه ایشان به دانشگاه عنوان کرد: زمینه تحول در جامعه با معلمان که به تعبیر رهبری معظم و گرانقدر افسران پیشرفت جامعه هستند فراهم می شود و این زمانی رخ خواهد داد که دانشجویان تربیت معلم ابتدا خویش را متحول نمایند و منشا خیر و برکت در جامعه باشند.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حمزه علی بهرامی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان ضمن اشاره به رسالت و اهمیت شغل شریف معلمی گفت: شما دانشجو معلمان شرایط خاصی را دارید؛ باید دقت کنید با کار، تلاش و تربیت متعالی دانش آموزان آخرت خویش را آباد کنید.

وی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی خدمت دانشجو معلمان و اساتید افزود: شما قرار است پاک ترین افراد را تربیت کنید، لذا فقط در آموزش دانش آموزان متوقف نشوید و به تربیت و پرورش آنها نیز توجه و عنایت داشته باشید.

در این مراسم که در جوار یادمان شهدای گمنام پردیس شهید باهنر اصفهان برگزار شد؛ ضمن تقدیر از استاد پیشکسوت تربیت معلم، مراسم نمادین دانش آموختگی با حضور نماینده دانشجویان برگزار شد.

 


مطالب مرتبط

بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان برگزار می کند:

همایش منطقه ای مسائل تربیتی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان در پسا کرونا
بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان برگزار می کند: همایش منطقه ای مسائل تربیتی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان در پسا کرونا

همایش منطقه ای مسائل تربیتی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان در پسا کرونا توسط بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان و با همکاری بسیج اساتید فرهنگیان استان های فارس، یزد، سمنان، خراسان جنوبی، قم، مرکزی، لرستان، چهار محال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد برگزار می شود.

|

یازدهمین کنفرانس آموزش شیمی در دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان به صورت مجازی برگزار شد
یازدهمین کنفرانس آموزش شیمی در دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان به صورت مجازی برگزار شد

یازدهمین کنفرانس آموزش شیمی انجمن شیمی ایران با شعار مسئولیت پذیری و وجدان کاری ضامن تحول در آموزش شیمی به میزبانی دانشگاه فرهنگیان اصفهان با حضور جمعی از اساتید، معلمان، دانشجو معلمان و پژوهشگران به صورت مجازی برگزار گردید.

|

نظرات کاربران