مراسم نمادین آیین بازگشایی دانشگاه فرهنگیان در استان فارس

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان فارس، آیین بازگشایی دانشگاه فرهنگیان استان فارس در سال تحصیلی جدید با حضور مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان، حجت الاسلام و المسلمین جعفری مسئول نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان فارس، جانشین بسیج اساتید ، جانشین بسیج فرهنگیان، جانشین بسیج دانشجویی سپاه استان ، روسای پردیس ها و مراکز، کارکنان و نمایندگان دانشجویان به میزبانی پردیس شهید باهنر با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.

در ابتدا خانم دکتر داوودی سرپرست پردیس شهید باهنر و میزبان مراسم ضمن خیر مقدم به مهمانان و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، پیام دکتر خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور به مناسبت آغاز سال تحصیلی را قرائت نمود.

افلاکی فرد مدیر امور پردیس های استان نیز با تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی 1399ـ 1400 و بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تقدیر از حمایت های ارزشمند رهبر فرزانه انقلاب از دانشگاه فرهنگیان، خط مشی دانشگاه را در سال تحصیلی پیش رو تبیین کرد و تصریح نمود: رویکرد دانشگاه در نیمسال جدید، آموزش مجازی می باشد و به لطف خدا با کمک اساتید و همکاران، کیفیت برگزاری کلاس های آنلاین رو به افزایش است. در این شرایط کرونایی باید مسیر آموزش در دانشگاه فرهنگیان فارس با جدیت و برنامه ریزی منسجم صورت پذیرد.

 وی افزود: با توجه به شرایط ویژه به سبب شیوع ویروس کرونا در استان، تمهیدات لازم برای برگزاری کلاس‌های مجازی ایجاد شده و از طریق سامانهLMS برنامه ریزی‌ آموزشی برای آن‌ها انجام شده است.

 دکتر افلاکی فرد با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان فارس میزبان 5000 دانشجو معلم در سال تحصیلی جدید خواهد بود. با توجه به افتتاح مراکز مهارت آموزان جدید آمادگی پذیرش860 مهارت آموز ماده ۲۸ را خواهیم داشت بنابراین باید از لحاظ کیفی و آموزشی و فرهنگی برنامه‌های مطلوبی را با همدلی و همراهی اساتید هیات علمی، ماموران آموزشی، اساتیدمدعو و کارکنان متعهد و پر تلاش دانشگاه فرهنگیان فارس در راستای کار قرار دهیم.

 در ادامه حجت الاسلام و المسلمین جعفری، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان فارس نیز تقارن آغاز سال تحصیلی با ماه صفر و هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و ضمن تقدیر از زحمات دکترخنیفر و دکترافلاکی فرد اعلام آمادگی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان فارس برای هرگونه همکاری مطرح نمود

همچنین آیین بازگشایی از طریق فضای مجازی به صورت زنده پخش شد. در انتهای این مراسم  ضمن حضور در مراسم  یادمان شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای دانشگاه فرهنگیان فارس ، با آرمان های شهدا تجدید پیمان شد.

شایان ذکر است در این مراسم از دو نفر از دانشجویان برتر دانشگاه فرهنگیان فارس تقدیر به عمل آمد.

 


نظرات کاربران