Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:



Chrome 76+ | Firefox 69+

جای خالی روایت های معلمان باسابقه و بازنشسته در سیستم آموزش و پژوهش دانشگاه

 اولین نشست هم ­افزایی میان رشته­ ای تربیت معلم در سال 1399،  با عنوان "روایت پژوهی، نقش و جایگاه آن در توسعه آموزش موضوعات تخصصی" با سخنرانی  دکتر محمد نوریان از اعضای هیات علمی دانشگاه روز یکشنبه 1399/6/30 به صورت ویدئو کنفرانسی با مشارکت اعضای هیات علمی و کارشناسان پژوهش مدیریت­ های استانی در سالن شریعتمداری سازمان مرکزی برگزار شد.

وی در بخش از سخنان خود انواع پژوهش­ های روایی: خودزیست نگاری، خودتاریخ­ نگاری، زیست­ن گاری­ های قومی و نگارش تاریخچه زندگی را مطرح کرد و به بیان تفاوت ها و شباهت های میان آنها پرداخت.

دکتر نوریان در ادامه نشست؛  بر ضرورت استفاده از روایت های معلمان باسابقه و بازنشسته را در دانشگاه  تایید کرد.

تبیین ارتباط روایت پژوهی با شایستگی­ های معلمی از جمله: بهبود مهارت ­های مدیریت کلاس، روش ­ها و تکنیک­ های تدریس، شیوه­ های ایجاد انگیزه و چگونگی رفتار با دانش ­آموزان مشکل ­دار از سرفصل های این سخنرانی بود.

در پایان شرکت کنندگان به ارایه سؤالات و اظهارنظرهای خود پیرامون پژوهش های روایی پرداختند که سخنران به سؤالات آنها پاسخ داد.