سردار نوعی اقدم در جلسه تخصصی بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان:

ادبیات فاخر جهاد و حماسه و شهادت را درقلب معلمان و دانش آموزان جای دهید

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان در نشست تخصصی بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان سردار نوعی اقدم  با اشاره به نقش رزمندگان، ایثارگران ،جانبازان، شهدا و خانواده  شهدا و جانبازان اسرا و مفقودین  که تمام هستی خود را در طبق اخلاص قرار دادند و از نظام جمهوری اسلامی  بادفاع همه جانبه از کیان انقلاب اسلامی و ایران عزیز دفاع کردند  گفت: چرایی جنگ و نحوه انتقال آن به نسل های بعدی موضوع مهمی است که باید درست مطرح و گفته شود. و باید تاریخ جنگ به درستی برای مردم بیان شود.
وی افزود: یکی از علت‌هایی که دشمنان ما امروز اسیر ما هستند ،پیچیدگی خارج از معادلات و سیستم های محاسبات نظامی دشمن است ودکترین نظامی جمهوری اسلامی  توان غیرفیزیکی آن است . نوعی اقدم با بازخوانی و توضیح این دکترین مهمترین و  یژگیهای آن را توجه به  معنویت ، توکل به خدا تمسک به اهل بیت و پیروی از رهبری برشمرد.
نوعی اقدم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: وظیفه همه ما این است که نسبت به پاس داشت و نگه داشت این ادبیات یعنی ادبیات خون و جهاد و شهادت و رشادت عمل کنیم و آن را نشر و توسعه دهیم و باید با همین ادبیات فاخر در هدایت دانشجو معلمان و معلمان گام برداشت. و باید  توجه به خدا را در تمامی ابعاد وارد قلب متعلمین کرد.
در ابتدای این نشست آقای دکتر قاسم تبار رئیس بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان با گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس به بیان برخی از فعالیت های مهم بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان در ایام اخیر پرداخت.


نظرات کاربران