کسب رتبه برتر دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال وبختیاری در توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز

به پاس عملکرد مطلوب در حوزه نماز در بین ۹۰ دستگاه استان مدیریت دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری از سوی ستاد اقامه نماز استان مورد تقدیر قرار گرفت.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری در جلسه ستاد اقامه نماز دانشگاه فرهنگیان که با حضور رییس ستاد اقامه نماز استان بر گزار شد از زحمات و تلاش های مدیریت دانشگاه فرهنگیان در راستای توسعه  و ترویج فرهنگ اقامه نماز در بین دانشجویان و کارکنان دانشگاه تقدیر به عمل امد.در این جلسه  دکتر تیمور نظری فرد رییس دانشگاه فرهنگیان استان گفت: با لطف و عنایت الهی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه در برنامه های حوزه نماز در سال تحصیلی جاری حضوری پر رنگ و قابل تقدیر داشتند.  وی افزود: در نیمسال اول سال تحصیلی جاری (قبل از شیوع بیماری کرونا) نمازهای جماعت در هر سه پردیس در سه نوبت صبح، ظهر و مغرب در نمازخانه ها و سراهای دانشجویی با همکاری نهاد مقام معظم رهبری اقامه می شد. دکتر نظری فرد با اشاره به عدم تعطیلی فعالیت های فرهنگی بویژه در حوزه نماز با توجه به شیوع کرونا اظهار داشت: فعالیتهای فرهنگی در حوزه نماز جهت دانشجویان از طریق فضای مجازی و برای کارکنان با رعایت پروتکل های بهداشتی در سال تحصیلی جدید با قوت و اهتمام جدی تری ادامه خواهد داشت.

در ادامه حضرت حجت الاسلام و المسلمین کریمی رییس ستاد اقامه نماز استان با مطوب ارزیابی کردن  فعالیت های صورت گرفته در حوزه نماز در طول سال تحصیلی از برگزاری جلسات مستمر ستاد اقامه نماز دانشگاه تقدیر نمود.

در پایان جلسه با اهدا لوح های تقدیر به مدیریت دانشگاه فرهنگیان، مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه و رییس پردیس شهید باهنر شهرکرد تجلیل به عمل امد. شایان ذکر است پردیس شهید باهنر شهرکرد نیز در بین ادارات شهرستان شهرکرد رتبه ممتاز را به دست آورد .


نظرات کاربران