پذیرش یک هزار و ۷۵۰ دانشجو معلم جدید برای ورود به دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی

از بین معرفی شدگان کنکور سراسری، یک هزار و ۷۵۰ دانشجو معلم جدید برای ورود به دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی پس از فرایند انجام مصاحبه عمومی و تخصصی پذیرفته می شوند.

در همین راستا و در بازدید رمضان نیری مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان خراسان رضوی، معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان استان  و تنی چند از کارشناسان اداره کل و دانشگاه فرهنگیان استان، بازدیدکنندگان از محل های پذیرش، انتظار و مصاحبه داوطلبان دیدن کردند و ضمن گفتگو با مصاحبه شدگان و دست اندرکاران برگزاری مصاحبه از نزدیک در جریان چگونگی برگزاری مصاحبه ها قرار گرفت.

دکتر خدا بنده، ضمن تقدیر از عوامل اجرائی در سخنانی کوتاه تاکید کرد: با تمام مشکلات بوجود آمده از وجود بیماری کرونا ومحدودیت های ایجاد شده ، اهتمام وتلاش مجموعه دست اندر کاران این فرایند اعم از اداره کل آموزش و پرروش استان و دانشگاه فرهنگیان، معطوف به این مسئله شده است  که در عین حفظ سلامتی متقاضیان و مجریان، نهایت عدالت ودقت در گزینش داواطلبان لحاظ گردد.

وی اظهار کرد: از حدود دو هزار و ۶۰۰ داوطلب معرفی شده، تا کنون فرآیندهای اداری و مصاحبه های تخصصی مربوط به ۱ هزار و ۲۰۰ داوطلب دختر و پسر انجام پذیرفته است.

قابل ذکر است امسال در استان خراسان رضوی، حدود ۱ هزار و ۷۵۰ نفر برای ورود به دانشگاه فرهنگیان پذیرفته می شوند.

 


نظرات کاربران