مصاحبه پذیرفته شدگان

برگزاری فرایند مصاحبه پذیرفته شدگان ورود به دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری

فرایند مصاحبه پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری از روز شنبه هفته جاری آغاز و تا پایان هفته در پردیس شهید باهنر ویژه خواهران و در مرکز شهید رجایی فرخشهر ویژه برادران ادامه خواهد داشت

فرایند مصاحبه پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری از روز شنبه هفته جاری آغاز و تا پایان هفته در پردیس شهید باهنر ویژه خواهران و در مرکز شهید رجایی فرخشهر ویژه برادران در حال انجام است.

دکتر تیمور نظری فرد مدیریت دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر اظهار کرد: 6 گروه تخصصی مصاحبه گر متشکل از استادان و معلمان متخصص، دوتیم پزشکی و دو تیم پذیرش با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان فرایند مصاحبه را با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می دهند.

وی تصریح کرد: با توجه به حساسیت و اهمیت این فرایند دقت و درایت لازم در ایجاد شرایط محیطی مصاحبه و همچنین انتخاب مصاحبه گران صورت پذیرفته است چرا که خروجی این فرایند سی سال به نظام تعلیم و تربیت خدمت خواهد کرد.

شایان ذکر است 300 نفر پذیرفته شده دانشگاه فرهنگیان در 5 روز با توجه به برنامه زمانبندی به ترتیب حروف الفبا در فرایند مصاحبه شرکت و در نهایت اسامی یک برابر و نیم از پذیرفته شدگان توسط سازمان سنجش اعلام خواهد شد.


نظرات کاربران