بازدید دکتر انصاری راد از فرایند مصاحبه داوطلبان ورودی 99 پردیس مفتح

 

دکتر انصاری راد، معاون دانشجویی و دکتر حیدری مدیرکل برنامه ریزی، خدمات و  رفاه دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کل کشور، در معیت هیأتی از سازمان مرکزی در تاریخ 21 مهرماه همزمان با سومین روز از هفته مصاحبه پذیرفته شدگان کنکور سراسری سال ۹۹ داوطلب ورود به دانشگاه فرهنگیان  با حضور در  پردیس شهید مفتح و در کنار مقبره شهیدان گمنام و ادای دین به مقام شامخ شهیدان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، از روند مصاحبه های تخصصی و معاینات پزشکی داوطلبان بازدید به عمل آوردند.


 دکتر انصاری راد، در این بازدید سرزده، ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای همکاران در امر خطیر مصاحبه داوطلبان ورود به حرفه مقدس معلمی، از اهمیت و امتیاز ویژه دانشگاه فرهنگیان نسبت به سایر دانشگاه ها سخن گفت و دکتر حیدری، از ویژگی های خاص دانشجومعلمان این دانشگاه یاد کرد.

دکتر انصاری راد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استادان گرانقدر و دانشجومعلمان شهید افزود: دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان، به عنوان گنجینه هایی ناب برای نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی، خاصه تربیت معلم در سطح ملی نقش ایفا می کنند.


در این بازدید، معاونان پردیس دکتر محمدرضا فتحی و دکتر محمدرضا پاشایی توضیحاتی پیرامون فرایند مصاحبه تخصصی داوطلبان ارائه دادند.


نظرات کاربران