معاون دانشجویی خبر داد


برگزاری کارگاه بازاریابی ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی

به همت معاونت دانشجویی، اداره کل تربیت بدنی  روز یکشنبه مورخ 27 مهر 1399، به مناسبت هفته تربیت بدنی کارگاه آموزشی «بازاریابی ورزشی» با ارائه دکتر حمید قاسمی عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور و مشارکت مدیران ستاد و صف، کارکنان و متخصصین تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان در سالن شهید چمران دانشگاه برگزار شد.

دکتر انصاری راد عنوان کرد: این کارگاه با هدف آشنایی و ارتقاء سطح علمی کارشناسان تربیت بدنی پردیس ها و واحدهای آموزشی دانشگاه با مبحث بازاریابی ورزشی، برگزار گردید و عناوین مطرح شده این کارگاه شامل مفهوم بازاریابی ورزشی، اجزایی برای عملیاتی کردن بازاریابی، انواع محصول در ورزش، اصول قیمت گذاری محصولات ورزشی، برونسپاری، مهم ترین روش های ترویج محصولات ورزشی، مهم ترین اصول توزیع محصولات ورزشی بود.

وی افزود: برخی از نکات ویژه‌ای که در این کارگاه مطرح گردید، عبارتند از:

  • -اماکن ورزشی مهم ترین محل برای ارائه انواع محصولات ورزشی است.
  • -بالا بردن ارزش محصول از طریق توجه به ظاهر داخلی و خارجی اماکن ورزشی، بو و بهداشت محیط، کیفیت تجهیزات و رعایت موارد مرتبط با ایمن سازی اماکن و فضاهای ورزشی (بیمه مسئولیت مدنی مدیران و ...) به ویژه در زمان برونسپاری (جهت ممانعت از آسیب به برند دانشگاه) که از اهم برنامه های دانشگاه فرهنگیان است.
  • -فراهم نمودن امکان ارائه خدمات در دامنه جغرافیایی بر اساس حضور فیزیکی یا مجازی

 

در ادامه دکتر انصاری راد با اشاره به تبدیل تهدیدها به فرصت با توجه به شرایط موجود در کشور،  شیوع ویروس کرونا را فرصتی مناسب برای ایمن سازی، بیمه حوادث دانشجویی، بازسازی و مرمت اماکن و فضاهای ورزشی دانشگاه دانست و بر حفظ و نگهداری این اماکن تاکید نمود.

 


نظرات کاربران