Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:



Chrome 76+ | Firefox 69+
معاون دانشجویی خبر داد:

برگزاری کارگاه بازاریابی ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی

به همت اداره کل تربیت بدنی معاونت دانشجویی، روز یکشنبه مورخ 27 مهر 1399، به مناسبت هفته تربیت بدنی کارگاه آموزشی "بازاریابی ورزشی" با ارائه دکتر حمید قاسمی عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور و مشارکت مدیران ستاد و صف، کارکنان و متخصصین تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان در سالن شهید چمران دانشگاه برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی، دکتر انصاری راد، هدف از برگزاری را آشنایی و ارتقاء سطح علمی کارشناسان تربیت بدنی پردیس ها و واحدهای آموزشی دانشگاه با مبحث بازاریابی ورزشی دانست و گفت: عناوین مطرح شده این کارگاه شامل مفهوم بازاریابی ورزشی، اجزایی برای عملیاتی کردن بازاریابی، انواع محصول در ورزش، اصول قیمت گذاری محصولات ورزشی، برونسپاری، مهم ترین روش های ترویج محصولات ورزشی، مهم ترین اصول توزیع محصولات ورزشی بود.

وی با بیان اینکه اماکن ورزشی مهم ترین محل برای ارائه انواع محصولات ورزشی است، تصریح کرد: بالا بردن ارزش محصول از طریق توجه به ظاهر داخلی و خارجی اماکن ورزشی، بو و بهداشت محیط، کیفیت تجهیزات و رعایت موارد مرتبط با ایمن سازی اماکن و فضاهای ورزشی (بیمه مسئولیت مدنی مدیران و ...) به ویژه در زمان برونسپاری (جهت ممانعت از آسیب به برند دانشگاه) از اهم برنامه های دانشگاه فرهنگیان است.

  • در ادامه دکتر انصاری راد با اشاره به تبدیل تهدیدها به فرصت با توجه به شرایط موجود در کشور،  شیوع ویروس کرونا را فرصتی مناسب برای ایمن سازی، بیمه حوادث دانشجویی، بازسازی و مرمت اماکن و فضاهای ورزشی دانشگاه دانست و بر حفظ و نگهداری این اماکن تاکید کرد.
  • همچنین فراهم نمودن امکان ارائه خدمات در دامنه جغرافیایی بر اساس حضور فیزیکی یا مجازی از دیگر مطالب طرح شده در این کارگاه بود.