در سالن ملاصدرا برگزار شد

نشست کارگاهی مسئولان انتظامات پردیس های استانی دانشگاه فرهنگیان همدان

نشست کارگاهی مسئولان انتظامات پردیس های استانی دانشگاه فرهنگیان همدان، صبح روز سه شنبه 99/08/06 با موضوع مدیریت بحران در سالن جلسات ملاصدرا تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان همدان، در این نشست یک روزه که در دو بخش عمومی و تخصصی (ویدئو کنفرانس از طریق سازمان مرکزی) برگزار شد؛ حسن کاشی معاون هماهنگی استان و دکتر فرهاد نظری رئیس اداره حراست استان، کاوسی مسئول حراست پردیس شهید باهنر و مسئولین انتظامات پردیس های استانی حضور داشتند.

معاون هماهنگی استان ضمن خیر مقدم و تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول، با تاکید بر رعایت نظم و انضباط اداری و دقت در امور محوله، اهمیت کار نگهبانان را بسیار ویژه خواند و افزود: شما در پیشانی دستگاه حضور دارید و برخورد مناسب یا نامناسب شما با مراجعان به همه ی دستگاه تعمیم داده می شود و از این جهت باید اخلاق حسنه در برخورد با ارباب رجوع ملاک کار شما باشد. وی تمهید مقدمات برای مقابله با بحران های احتمالی را یک ضرورت خواند و گفت: ابزارهای لازم برای مواقع نیاز را آماده داشته باشید تا هر زمان که نیاز به استفاده از آنها بود دچار سردرگمی نشوید و یک غفلت ساده می تواند مشکلات بزرگی را ایجاد کند.

دکتر فرهاد نظری رئیس اداره حراست استان نیز ضمن قدردانی از زحمات مسئولین انتظامات، انتظارات خود را بیان و مواردی با حاضرین به اشتراک گذاشت.

پایان بخش این کارگاه آموزشی نیز ارتباط تصویری با سازمان مرکزی به شیوه ویدئو کنفرانس و شرکت در دوره مدیریت بحران بود که به انجام رسید.


نظرات کاربران