پیام رئیس دانشگاه فرهنگیان به مناسبت هشتمین دوره انتخابات شورای صنفی دانشجومعلمان

بسم الله الرحمن الرحیم
قال رسول الله(ص): «بِالتَّعْلیمِ اُرْسِلْتُ»
برای آموزش فرستاده شدم.(بحار، جلد1 ص 206)    

  
من اساسا در بین این خصوصیات مهمی که جوانان دارند، سه خصوصیت را خیلی بارز می بینم. آن سه خصوصیت عبارت است از انرژی، امید، ابتکار. این سه خصوصیت برجسته درجوان است.

                                                                                                                                                   رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)

 

دانشگاه فرهنگیان مهمترین نهاد تربیت معلم کشور و وظیفه معلم پروری و معلم سازی برای نظام تعلیم و تربیت را عهده دار است . جهت تحقق این امر مهم، حیاتی و اثربخش در جامعه نیازمند مشارکت، همدلی، همفکری، تعامل و مسئولیت‌پذیری دانشجو معلمان هستیم. به منظور ایجاد بستر مناسب برای تقویت زمینه‌های مشارکت، همفکری، تصمیم‌سازی، برنامه‌ریزی و همکاری دانشجویان، شوراهای صنفی دانشجویان به عنوان یک نهاد دانشجویی از ارکان تأثیرگذار پردیس‌ها و مراکز آموزش عالی دانشگاه فرهنگیان است که نقش به‌سزایی در ارتقای کمی و کیفی دانشگاه به‌عهده دارد و بازوی فکری و اندیشه ورز دانشگاه به حساب می‌آید.
 با توجه به شیوع و گسترش بیماری کرونا، شروع آموزش مجازی و عدم حضور دانشجویان در دانشگاه هشتمین دوره انتخابات شورای صنفی دانشجویان از طریق فضای مجازی و شبکه آموزش LMS برگزار می‌شود. 
دانشجومعلمان متعهد، آگاه، مسئولیت‌پذیر و فهیم با رعایت قوانین و احترام به حقوق خود و دیگر دانشجویان با شرکت در انتخابات وظیفه معلمی، فرهنگی و اجتماعی خود را ادا خواهند کرد.
 انشاءالله با انتخاب دانشجویان صاحب نظر، خلاق و ایده پرداز در شوراهای صنفی زمینه مشارکت همه جانبه دانشجویان در پیگیری امور صنفی رفاهی و خدمات آموزشی فراهم شود.
در دانشگاه زیست محور ما، مدیران بایستی ضمن شنیدن نقطه نظرات و خواسته‌های به‌حق دانشجو معلمان، شرایط دانشجو محوری را برای احیاء راهبرد معاونت دانشجویی( رضایت‌مندی، امید و نشاط با رویکرد تربیت محوری) به وجود آورند.
 در پایان از شما دانشجو معلمان عزیز می خواهم که مطابق دوره‌های گذشته مسئولانه در انتخابات شوراهای صنفی شرکت نموده و با انتخاب دانشجویان پویا و خلاق، دانشگاه فرهنگیان را در تحقق اهداف بلند آن یاری نمایید.


ومن الله التوفیق
 


نظرات کاربران