مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه فرهنگیان طی یادداشتی هتک حرمت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام(ص) در فرانسه را محکوم کرد

حجت الاسلام و المسلمین دادگر مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان، طی یادداشتی هتک حرمت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام(ص) در فرانسه را محکوم کرد. در این یادداشت آمده است:
سخنان و جسارت رئیس‌جمهور هتاک فرانسه در حمایت از اهانت به پیامبر رحمت و اسوه بشریت حضرت محمد(صلی الله علیه و آله) چهره واقعی وی را در اسلام ستیزی آشکار کرد.

این بار اول نیست که امسال مکرون گاهی با حمایت از گروه‌های تکفیری و گمراه و میدان دادن به آنان در ارائه تصویری خشن از اسلام و گاهی با تمسخر و اهانت به مقدسات اسلامی همچون قرآن کریم و پیامبر اکرم حضرت محمد(صلی الله علیه و آله) تلاش در دور کردن مردم از تعالیم الهی و و اسوه های انسانیت داشته است.

این جسارت رئیس جمهور فرانسه را محکوم می کنیم؛ آقای مکرون بدانید که به بهانه آزادی بیان در غرب چهره واقعی خود را نشان داده اید.

این اقدام شما وجدان جوانان حقیقت جو و پرسشگر را وادار به تحقیق و تحلیل زندگانی پیامبر اکرم (صلوات الله علیه و آله) خواهد نمود.
 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان

سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹


نظرات کاربران