Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:



Chrome 76+ | Firefox 69+
معاونت دانشجویی دانشگاه برگزار کرد:

کارگاه بالندگی حرفه ای برند شخصی ویژه کارشناسان و اعضای هیات علمی تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان

به همت معاونت دانشجویی دانشگاه فرهنگیان و به منظور توسعه قابلیت های علمی، عملی، فردی و سازمانی کارشناسان و اعضای هیات علمی تربیت بدنی استان های سراسر کشور  روز چهار شنبه ۲۸ آبان 1399، از طریق سامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه،کارگاه بالندگی مجازی با عنوان برند شخصی کارشناسان و اعضای هیات علمی تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

سرفصل های این دوره بالندگی که توسط دکتر فریبرز رمضانی(عضو هیات علمی پردیش شهید بهشتی دانشگاه فرهنگیان استان خراسان رضوی) تدریس شد عبارت بود از:
     برند و برند سازی شخصی، مفاهیم، تعاریف و ساختار ها
     جایگاه برند شخصی در حوزه تربیت بدنی و ورزشی 
     مقصود از برند شخصی چیست و برند شخصی چه کاربردهایی در حوزه ورزش و تربیت بدنی دارد
     ارتباط  و تاثیر برند شخصی کارشناسان تربیت بدنی با دانشگاه 
     چگونه یک برند شخصی داشته باشیم و استراتژی های برند سازی شخصی چیست
     نکات ضروری برای داشتن یک برند شخصی چه مواردی هستند