Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:



Chrome 76+ | Firefox 69+

انتشار چهارمین شماره از فصلنامه علمی-تخصصی پژوهش در آموزش مطالعات اجتماعی

به اطلاع نویسندگان و علاقه‌مندان می‌رساند چهارمین شماره از فصلنامه "پژوهش در آموزش مطالعات اجتماعی" منتشر شد. افراد می‌توانند برای دریافت این شماره از فصلنامه به سامانه http://alborzmag.cfu.ac.ir/ مراجعه نمایند.

عناوین مقالات این شماره عبارتند از:

◀️ سخن سردبیر: جغرافیای انتخابات؛ با نگاهی به انتخابات ریاست جمهوری در ایالات متحده آمریکا/ علی صادقی
◀️ ارزیابی تأثیر استفاده از ایدۀ تدریس حافظه تصویری در ارتقای علاقه مندی دانش آموزان به درس جغرافیا/ سیدیوسف هاشمی، علی رضایی، الهه قناعتیان
◀️ بررسی جایگاه «جامعۀ مدنی» در کتب درسی؛ با تأکید بر کتب مطالعات اجتماعی مقاطع ابتدایی و متوسطه اول/ جمشید میرزایی، فاطمه خزایی
◀️ کاربرد جغرافیای تاریخی  در آموزش تاریخ (مطالعۀ موردی: جغرافیای تاریخی کردستان در دوره مغولان)/ کوروش فتحی
◀️ جایگاه هم زیستی مسالمت آمیز پیروان ادیان الهی در اندیشه اسلامی با تأکید بر آموزش مطالعات اجتماعی/ محمدحسین زارعی رضایی، قائم سعیدی
◀️ تأثیر استفاده از فناوری در آموزش درس مطالعات اجتماعی پایه چهارم ابتدایی/ زهرا فلاح‌زاده
◀️ بررسی نقش آموزش های رسمی در تغییر رفتارهای زیست محیطی (مطالعه موردی: استفاده بهینه از آب)/ مرتضی ذوالفقاری

«از همۀ پژوهشگران و علاقه مندان دعوت می شود ضمن مراجعه به آدرس سامانه نشریه و مشاهده متن کامل مقالات، در صورت علاقه مندی با مطالعۀ «محورهای نشریه» و «راهنمای نویسندگان»، مقالات پژوهشی و مروری خود را به نشریه ارسال فرمایند».