Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:



Chrome 76+ | Firefox 69+

انتشار دوازدهمین شماره (بهار و تابستان ۹۹) از فصلنامه علمی-تخصصی «پویش در آموزش علوم تربیتی و مشاوره»

به اطلاع نویسندگان و علاقه‌مندان می‌رساند چهارمین شماره از فصلنامه «پویش در آموزش علوم تربیتی و مشاوره» منتشر شد. افراد می‌توانند برای دریافت این شماره از فصلنامه به سامانه http://educationscience.cfu.ac.ir/  مراجعه نمایند.

عناوین مقالات این شماره عبارتند از:

◀️ بررسی عوامل موثر بر کیفیت آموزش و تدریس در دانشگاه فرهنگیان از دیدگاه دانشجو معلمان (مطالعه موردی: پردیس های استان خوزستان)؛

 ✍ محمد مکوندی.
◀️ سنجش و مقایسه سطح خوانایی کتاب فارسی خوانداری پایه سوم ابتدایی بر اساس تکنیک های خوانایی؛              

 ✍فائزه کندری.
◀️ بررسی نظام تربیت معلم در فنلاند با تاکید بر دانشگاه تربیت معلم حرفه ای جمک؛ 
✍شراره سادات سرسرابی.
◀️ بررسی نقش مولفه های کیفیت زندگی کاری، جو آموزش، تعهد و فرهنگ سازمانی بر ابعاد توانمند سازی روانشناختی (مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان بوشهر)؛ 
✍ماشاءاله خورشیدی، محسن محمدی.
◀️ تحلیل محتوای کتاب ریاضی سوم ابتدایی بر اساس برنامه ریزی حل مسئله به کمک آنتروپی شانون؛ 
✍غلامحسین عسکری رباطی، زری خلیلی کلاکی. 
◀️ بررسی رابطه استرس شغلی با عملکرد شغلی معلمان دوره ابتدایی؛          

 ✍ محمد جلال زاده، زکیه نصیریان. 
◀️ نیم رخ "گروه بندی" در آیینه مدیریت کلاس درس؛ 
✍زهره مشکی باف مقدم، مهدیه رحیمی.

◀️ بررسی ویژگی های روانسنجی فرم کوتاه مقیاس خرد در دانشجو معلمان؛        

✍ فروغ پور طاهری، زهرا آزاد دیسفانی.


پژوهشگران محترم می توانند ضمن مراجعه به آدرس سامانه نشریه و مشاهده متن کامل مقالات، با مطالعه قسمت «اطلاعات نشریه» و «راهنمای نویسندگان»، مقالات پژوهشی و مروری خود را به نشریه ارسال نمایند.
آدرس سامانه: educationscience.cfu.ac.ir