بیست و چهارمین شماره (پاییز 1399) از فصلنامه علمی-پژوهشی «مطالعات آموزشی و آموزشگاهی» منتشر شد
به اطلاع نویسندگان و علاقهمندان میرساند بیست و چهارمین شماره از فصلنامه علمی-پژوهشی «مطالعات آموزشی و آموزشگاهی» منتشر شد.
علاقه مندان میتوانند برای دریافت این شماره از فصلنامه به سامانه http://pma.cfu.ac.ir/ مراجعه نمایند.
عناوین مقالات این شماره عبارتند از:
◀️ اثربخشی آموزش گروهی طرحواره های شناختی بر سازگاری اجتماعی دانشآموزان ناسازگار دختر دبیرستانی
✍ وحید منظری توکلی، منیره کریمی.
◀️تحول دیجیتال در فرایند یاددهی-یادگیری: سنجش صلاحیت دیجیتال دانشجومعلمان
✍حسین خنیفر، عاطفه غفرانی.
◀️ ارزیابی آموزش خط تحریری و آسیبهای احتمالی آن در برنامه درسی فارسی دوره اول ابتدایی
✍نادر سلسبیلی.
◀️ ارزیابی مؤلفههای دانشگاه پایدار(مورد مطالعه: دانشگاه علامه طباطبائی)
✍ شهرام مهرآور گیگلو، حسین مولایی علی آباد، کامران مالک پور لپری.
◀️ بررسی تأثیر رهبری کاریزماتیک بر اشتیاق شغلی با نقش میانجی فرحبخشی در شغل در بین دبیران مدارس متوسطۀ دوم شهر کرمانشاه
✍مریم زندکریمی، بهیه پرورش، عزت اله قدم پور.
◀️ سنجش وضعیت هویت ایرانی- اسلامی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان و ارائة الگویی برای آن
✍ مریم نادری، طیبه ماهروزاده، سیدمهدی سجادی، پروین صمدی.
◀️ جستاری پدیدارشناسانه در طراحی الگوی مفهومی نظام جامع تحقیقات دانشگاه فرهنگیان
✍ امیر آقایی، رشید ذوالفقاری زعفرانی، نرگس حسن مرادی.
◀️ تحلیل SWOT در اجرای اقدامپژوهی از دیدگاه معلمان مجری استان چهارمحال بختیاری
✍ مهین نادری، سید ابراهیم میرشاه جعفری، بی بی عشرت زمانی، محمد نیکخواه.
◀️ طراحی مدلی برای توانمندسازی معلمان دورة ابتدایی براساس رویکرد درسپژوهی
✍ رقیه سامی، موسی پیری، بهنام طالبی.
◀️طراحی الگوی ارزیابی عملکرد اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان
✍ روح انگیز کریمی، عبدالرحیم نوه ابراهیم، اکبر حسن پور، نعمت اله موسی پور.
◀️ارزیابی ویژگی های کارآفرینانه دانشجویان در بستر الکترونیکی به منظور طراحی و اجرای برنامه کارآفرینی
✍ فاطمه نارنجی ثانی، سیدرسول حسینی، سمیه اسدی، احمد کیخا.
پژوهشگران، می توانند ضمن مراجعه به آدرس سامانه نشریه و مشاهده متن کامل مقالات، با مطالعه قسمت «اطلاعات نشریه» و «راهنمای نویسندگان»، مقالات پژوهشی و مروری خود را به نشریه ارسال نمایند.