Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:



Chrome 76+ | Firefox 69+

بیست و چهارمین شماره (پاییز 1399) از فصلنامه علمی-پژوهشی «مطالعات آموزشی و آموزشگاهی» منتشر شد

به اطلاع نویسندگان و علاقه‌مندان می‌رساند بیست و چهارمین شماره از فصلنامه علمی-پژوهشی «مطالعات آموزشی و آموزشگاهی» منتشر شد.

علاقه مندان می‌توانند برای دریافت این شماره از فصلنامه به سامانه http://pma.cfu.ac.ir/ مراجعه نمایند.

 

عناوین مقالات این شماره عبارتند از:

◀️ اثربخشی آموزش گروهی طرحواره های شناختی بر سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان ناسازگار دختر دبیرستانی

 ✍ وحید منظری توکلی، منیره کریمی.


◀️تحول دیجیتال در فرایند یاددهی-یادگیری: سنجش صلاحیت دیجیتال دانشجومعلمان          

 ✍حسین خنیفر، عاطفه غفرانی.


◀️ ارزیابی آموزش خط تحریری و آسیب‌های احتمالی آن در برنامه درسی فارسی دوره اول ابتدایی
✍نادر سلسبیلی.


◀️ ارزیابی مؤلفه‌های دانشگاه پایدار(مورد مطالعه: دانشگاه علامه طباطبائی)
✍ شهرام مهرآور گیگلو، حسین مولایی علی آباد، کامران مالک پور لپری.


◀️ بررسی تأثیر رهبری کاریزماتیک بر اشتیاق شغلی با نقش میانجی فرح‌بخشی در شغل در بین دبیران مدارس متوسطۀ دوم شهر کرمانشاه
✍مریم زندکریمی، بهیه پرورش، عزت اله قدم پور. 


◀️ سنجش وضعیت هویت ایرانی- اسلامی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان و ارائة الگویی برای آن     

 ✍ مریم نادری، طیبه ماهروزاده، سیدمهدی سجادی، پروین صمدی. 


◀️ جستاری پدیدارشناسانه در طراحی الگوی مفهومی نظام جامع تحقیقات دانشگاه فرهنگیان
✍ امیر آقایی، رشید ذوالفقاری زعفرانی، نرگس حسن مرادی.

 

◀️ تحلیل SWOT در اجرای اقدام‌پژوهی از دیدگاه معلمان مجری استان چهارمحال بختیاری

✍ مهین نادری، سید ابراهیم میرشاه جعفری، بی بی عشرت زمانی، محمد نیکخواه.

 

◀️ طراحی مدلی برای توانمندسازی معلمان دورة ابتدایی براساس رویکرد درس‌پژوهی

✍ رقیه سامی، موسی پیری، بهنام طالبی.

 

◀️طراحی الگوی ارزیابی عملکرد اعضای هیئت ‌علمی دانشگاه فرهنگیان

✍ روح انگیز کریمی، عبدالرحیم نوه ابراهیم، اکبر حسن پور، نعمت اله موسی پور.

 

◀️ارزیابی ویژگی های کارآفرینانه دانشجویان در بستر الکترونیکی به منظور طراحی و اجرای برنامه کارآفرینی

✍ فاطمه نارنجی ثانی، سیدرسول حسینی، سمیه اسدی، احمد کیخا.

 

پژوهشگران، می توانند ضمن مراجعه به آدرس سامانه نشریه و مشاهده متن کامل مقالات، با مطالعه قسمت «اطلاعات نشریه» و «راهنمای نویسندگان»، مقالات پژوهشی و مروری خود را به نشریه ارسال نمایند.