Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:



Chrome 76+ | Firefox 69+
دکتر ابراهیمی با اعلام انجام پنجمین مرحله از پیمایش مطلوبیت خدمات دانشگاه از منظر دانشجومعلمان بیان داشت:

رضایت رو به تزاید دانشجو معلمان نسبت به خدمات دانشگاه می تواند به نقطه عطف پایداری تعهد و تعلق حرفه ای آنان منجر گردد

مدیرکل دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان با اعلام انجام پنجمین مرحله از «پیمایش مطلوبیت خدمات دانشگاه از منظر دانشجومعلمان» اظهارداشت: رضایت رو به تزاید دانشجومعلمان از خدمات دانشگاه می تواند به نقطه عطف پایداری تعهد و تعلق حرفه‌­ای آنان منجر گردد.

دکتر ابراهیمی با توجه به جایگاه، نقش و اهمیت خدمات دانشگاهی به عنوان یکی از مهم‌ترین حوزه‌­های خدماتی در توسعه یافتگی جوامع، توجه به ارتقای کیفیت آن به طور مستمر را امری ضروری دانست و تصریح کرد: تدوین و اجرای سازوکارهای حصول اطمینان از انطباق عملکرد حوزه‌­های تخصصی دانشگاه با برنامه‌­ها و اسناد راهبردی در دانشگاه و تحلیل نتایج حاصله از آنها دستمایه‌­ای برای تصمیم مدیران، برنامه‌ریزان و تصمیم‌گیران است.

وی افزود: بر این اساس می‌توان تصویر مناسبی از وضع موجود ترسیم و مبتنی بر شناسایی نقاط قوت و ضعف، برنامه‌های بهبود را تدوین و نتایج حاصله را از ابعاد مختلف مورد بازنگری و بررسی و در جهت تعالی دانشگاه، ارتقاء پاسخگویی، شفافیت و نظام‌مندسازی فعالیت‌ها عمل نمود.

این مقام مسئول در توضیح جزییات بیشتر از این پیمایش بیان‌داشت: این فرم نظرسنجی دارای 70 گویه می‌باشد که با توجه به شرایط موجود به روزرسانی شده و توسط دانشجومعلمان در سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی دانشگاه (Lms) تکمیل گردیده است.