Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:



Chrome 76+ | Firefox 69+
رئیس کمیته پژوهش انجمن دانش اموختگان دانشگاه در پنجمین جشنواره پویش:

پژوهش امروزه یک معیار هویتی است

به گزارش حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه فرهنگیان،در پنجمین جشنواره علمی - پژوهشی دانشجومعلمان (پویش) که به صورت حضوری و مجازی در سالن شهید باهنر سازمان مرکزی برگزار شد.

در این مراسم مصطفی پردلی رئیس کمیته پژوهش انجمن دانش اموختگان دانشگاه گفت: در انجمن دانش آموختگان به دنبال ایجاد تحول در نگرش ها و دغدغه مندی ها هستیم. ما نیازمند تربیت معلمان خلاق و به دنبال آن دانش آموزان خلاق و پژوهش محور هستیم.

وی با اشاره به مشکلات ایجاد شده با بروز ویروس کرونا، گفت: اکنون جوامع جهانی در مواجهه با مشکلات درصورتی پیروز خواهند شد که پژوهش محوری را در آموزش هایشان نهادینه کرده باشند.

پردلی ادامه داد: امسال ما توانستیم با فرصت ایجاد شده در بخش نمایشگاه دستاورد های پژوهشی و فن بازار  بار دیگر توانایی دانشجومعلمان و دانش آموختگان را در عرصه پژوهش و فناوری به نمایش بگذاریم. دانش آموختگان باید به یاد داشته باشند که وظیفه خطیر ایجاد نگرش و تحول در نظام تعلیم و تربیت بر عهده آنهاست و دانشجو معلمان باید از تجربه های موفق دانش آموختگان استفاده کنند و در این دوره  چهار ساله که به سرعت طی می شود در کنار گذراندن واحد های درسی به کسب مهارت های معلمی و پرورش تفکر خلاق بپردازند. 

وی ضمن تشکر از سخنان  و عملکرد قابل تقدیر دکتر ملکی معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در حمایت از انجمن دانش اموختگان عنوان کرد: اکنون انجمن همان بازوی توانمند پیوند دهنده دانشگاه فرهنگیان و وزارت آموزش و پرورش است که ما به دنبالش بودیم.

در پایان، پردلی ضمن تشکر از مریم خدادادی دبیر کل انجمن دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان، از مجموعه دانشگاه فرهنگیان و معاونت پژوهش و فناوری تشکر کرد و این همکاری علمی را آغازی بر همکاری های کاربردی و همه جانبه انجمن با دانشگاه دانست.

گفتنی است در این جشنواره حسن ملکی معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی آغاز فعالیت انجمن دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان را سرآغاز تحولی نو در حوزه تعلیم و تربیت دانست و حمایت همه جانبه از این نهاد را در اجرایی کردن اهداف علمی و پژوهشی آن را یک ضرورت دانست.