نخستین شماره از فصلنامه علمی-تخصصی "پژوهش در آموزش ریاضی" منتشر شد
به اطلاع نویسندگان و علاقهمندان میرساند نخستین شماره از فصلنامه علمی-تخصصی «پژوهش در آموزش ریاضی» دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان منتشر شد. افراد میتوانند برای دریافت این شماره از فصلنامه به سامانه rme.cfu.ac.ir مراجعه نمایند.
عناوین مقالات این شماره عبارتند از:
◀️ عملکرد دانشجویان در ارزیابیهای قلم – کاغذی و پویا برای اعمال شرایط قضیه در حل مسأله
فهیمه کلاهدوز و فرزاد رادمهر
◀️ تاثیر کارگروهی بر یاد گیری ریاضی دانش آموزان دوره اول متوسطه
ناهید سادات نیا رییس و همکاران
◀️ تحلیل محتوای کتاب های ریاضی دوره اول و دوم متوسطه بر اساس رویکرد مدلسازی
ابوالفضل رفیع پور و ریحانه مولایی
◀️ ️بررسی تغییر و تحولات برنامه درسی جدید ریاضی دوره ابتدایی
محمدجواد غلامی
◀️ تأثیر آموزش "راهبردهای خودکارآمدی" کلاس-محور آموزگاران بر عملکرد ریاضی، خودکارآمدی ریاضی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر دوره راهنمایی شهر اهواز
پروین خیاط غیاثیhmv
◀️ ناهماهنگی روش - پاسخ و عملکرد در درس ریاضی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی سمنان
صدیقه نصیری پور و همکاران
پژوهشگران محترم می توانند ضمن مراجعه به آدرس سامانه نشریه و مشاهده متن کامل مقالات، با مطالعه قسمت «اطلاعات نشریه» و «راهنمای نویسندگان»، مقالات پژوهشی و مروری خود را به نشریه ارسال نمایند.