Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:



Chrome 76+ | Firefox 69+

چهارمین شماره از فصلنامه علمی-تخصصی پژوهش در آموزش ابتدایی منتشر شد

به اطلاع نویسندگان و علاقه‌مندان می‌رساند چهارمین شماره از فصلنامه علمی-تخصصی "پژوهش در آموزش ابتدایی" دانشگاه فرهنگیان کرمان منتشر شد. افراد می‌توانند برای دریافت این شماره از فصلنامه به آدرس  http://reek.cfu.ac.ir مراجعه نمایند.

 

عناوین مقالات این شماره عبارتند از:
1️⃣  اثربخشی تقویت رشد زبان بر کاهش نارساخوانی دانش‌آموزان نارساخوان ابتدایی شهر کرمان
✍️ اکبر جدیدی محمدآبادی، آزیتا سلاجقه، فاطمه عباس زاده
2️⃣  ارائه مدل آموزش اثربخش در درس علوم تجربی بر اساس رویکرد حمایتی یاد دهنده – یادگیرنده برای دانش‌آموزان مدارس ابتدایی شهرستان ماکو در سال تحصیلی 98-97
✍️ سمیرا خضری ، مریم سامری
3️⃣  اثربخشی آموزش خودکنترلی گروهی بر مهارت‌های یادگیری خودتنظیمی و تاب‌آوری در دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی
✍️ معصومه عزیزی
4️⃣  تحلیل محتوای کتب نگارش فارسی دوره دوم ابتدایی از منظر پرداختن به مؤلفه¬های نگارش خلاق
✍️ زهره حیدری نژاد، زهره احمدی پوراناری، عزت الله کلانتری خاندانی
5️⃣  مقایسۀ روش تدریس مبتنی بر تفکر فعال و روش تدریس سنتی بر خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان دختر پایه ششم ابتدایی شهرستان چابهار 
✍️ طاهره اسلامی نژاد، نسیم سعید 
6️⃣  اثر بخشی یادگیری خودتنظیمی بر خودکارآمدی و شادمانی دانش‌آموزان پایه چهارم ابتدایی عشایر شهرکرد در درس علوم در سال 1398
✍️  فرزانه واصفیان ، سجاد مرادی
7️⃣  امکان‌سنجی اجرای برنامه درسی قصد‌شده کار وفناوری پایه ششم  از دیدگاه معلمان در مدارس ارومیه
 ✍️ فتاح خلیلی صورمان‌آباد، نیلوفر مرتضی‌نژاد

 

نویسندگان و پژوهشگران می توانند ضمن مراجعه به آدرس سامانه نشریه و مشاهده متن کامل مقالات، با مطالعه قسمت « اطلاعات نشریه » و « راهنمای نویسندگان »، مقالات پژوهشی خود را به نشریه ارسال نمایند.