چهارمین شماره از فصلنامه علمی-تخصصی پژوهش در آموزش ابتدایی منتشر شد
به اطلاع نویسندگان و علاقهمندان میرساند چهارمین شماره از فصلنامه علمی-تخصصی "پژوهش در آموزش ابتدایی" دانشگاه فرهنگیان کرمان منتشر شد. افراد میتوانند برای دریافت این شماره از فصلنامه به آدرس http://reek.cfu.ac.ir مراجعه نمایند.
عناوین مقالات این شماره عبارتند از:
1️⃣ اثربخشی تقویت رشد زبان بر کاهش نارساخوانی دانشآموزان نارساخوان ابتدایی شهر کرمان
✍️ اکبر جدیدی محمدآبادی، آزیتا سلاجقه، فاطمه عباس زاده
2️⃣ ارائه مدل آموزش اثربخش در درس علوم تجربی بر اساس رویکرد حمایتی یاد دهنده – یادگیرنده برای دانشآموزان مدارس ابتدایی شهرستان ماکو در سال تحصیلی 98-97
✍️ سمیرا خضری ، مریم سامری
3️⃣ اثربخشی آموزش خودکنترلی گروهی بر مهارتهای یادگیری خودتنظیمی و تابآوری در دانشآموزان پایه ششم ابتدایی
✍️ معصومه عزیزی
4️⃣ تحلیل محتوای کتب نگارش فارسی دوره دوم ابتدایی از منظر پرداختن به مؤلفه¬های نگارش خلاق
✍️ زهره حیدری نژاد، زهره احمدی پوراناری، عزت الله کلانتری خاندانی
5️⃣ مقایسۀ روش تدریس مبتنی بر تفکر فعال و روش تدریس سنتی بر خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان دختر پایه ششم ابتدایی شهرستان چابهار
✍️ طاهره اسلامی نژاد، نسیم سعید
6️⃣ اثر بخشی یادگیری خودتنظیمی بر خودکارآمدی و شادمانی دانشآموزان پایه چهارم ابتدایی عشایر شهرکرد در درس علوم در سال 1398
✍️ فرزانه واصفیان ، سجاد مرادی
7️⃣ امکانسنجی اجرای برنامه درسی قصدشده کار وفناوری پایه ششم از دیدگاه معلمان در مدارس ارومیه
✍️ فتاح خلیلی صورمانآباد، نیلوفر مرتضینژاد
نویسندگان و پژوهشگران می توانند ضمن مراجعه به آدرس سامانه نشریه و مشاهده متن کامل مقالات، با مطالعه قسمت « اطلاعات نشریه » و « راهنمای نویسندگان »، مقالات پژوهشی خود را به نشریه ارسال نمایند.