Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:



Chrome 76+ | Firefox 69+
در استان تهران برگزار شد:

کارگاه آموزشی ارزیابی درونی

مدیرکل دفتر نظارت ، ارزیابی و تعالی سازمانی از برگزاری کارگاه های آموزشی « برنامه ارزیابی درونی گروه های آموزشی » ویژه مدیران گروه های آموزشی استانها خبر داد.

مدیرکل دفتر نظارت ، ارزیابی و تعالی سازمانی از برگزاری کارگاه­های آموزشی « برنامه ارزیابی درونی گروه های آموزشی »  ویژه مدیران گروه­های آموزشی استانها خبر داد.

وی بیان نمود نشست­ها  و دوره­های مشترک برنامه ارزیابی درونی در دسته بندی­های استانی در 5 قطب به شرح ذیل برگزار می گردد.

قطب1:خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان

قطب2:اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه، فارس، بوشهر، هرمزگان

قطب3:کردستان، همدان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، خوزستان

قطب4:اردبیل، گیلان، قزوین، زنجان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی

قطب5:گلستان، مازندران، تهران، البرز، مرکزی، قم، سمنان

 اولین دوره در قطب 4 کشوری با محوریت استان اردبیل در روز چهارشنبه 2تیرماه و دومین دوره در قطب 5 کشوری با محوریت استان تهران در روز سه شنبه 8 تیرماه در پردیس نسیبه برگزار گردید.همچنین دوره آموزشی مدیران گروه های آموزشی در قطب های 1،2،3 در هفته های آتی برگزار می گردد.

 

 دکتر ابراهیمی اذعان داشتند این کارگاه آموزشی توسط دفتر نظارت، ارزیابی و تعالی سازمانی دانشگاه فرهنگیان، جهت تبیین برنامه ارزیابی درونی گروه­های آموزشی به تفکیک 5 قطب کشوری در سامانه جامع بالندگی حرفه­‌ای برنامه­ریزی گردیده است. محتوای این کارگاه آموزشی 4 ساعته در  دوبخش "چیستی و چگونگی ارزیابی درونی"  ارائه می­گردد.

وی بیان نمود ساخت آینده مبتنی بر مدیریت کیفیت است و مدیریت کیفیت مبتنی بر مشارکت می­باشد، در راستای کیفیت بخشی به فعالیت های گروه­های آموزشی نیازمند انجام فرایند ارزیابی درونی هستیم و ارزیابی درونی یک امر خودخواسته است که به بهبود و تعالی کمک می کند.همچنین ایشان 1. نیل به موفقیت با جلب رضایت مشتریان(دانشجویان،اساتید و...) 2. توسعه ی تفکر نظارت درون زای حوزه های تخصصی گروه­های آموزشی3. پاسخگویی نسبت به انجام رسالت،کارکردها و وظایف خود را  ازجمله اهداف ارزیابی درونی گروه­های آموزشی برشمردند.