Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:



Chrome 76+ | Firefox 69+
معاون دانشجویی خبر داد:

آغاز طرح مشاوره تلفنی، برخط و برون خطی دانشگاه فرهنگیان دوره پاییز

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان؛ پرویز انصاری راد با اعلام این خبر، تصریح کرد:  همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و ادامه دار بودن برنامه ها و آموزش های مجازی در دوران ویروس کرونا، ارائه ی خدمات مشاوره‌ای به دانشجومعلمان در وضعیت کنونی جامعه یک مقوله پراهمیت نسبت به گذشته می باشد.

وی افزود: اساتید و مشاوران حاضر در مراکز دانشگاهی همانند گذشته تلاش می‌کنند تا در حوزه های مختلف تحصیلی، شغلی و خانوادگی و... ارائه خدمات دهند.

دکتر انصاری راد گفت: معاونت دانشجویی، اداره کل مشاوره، بهداشت و سلامت در همین راستا با هدف حفظ حقوق دانشجومعلمان در دسترسی به خدمات دانشجویی، ارتقای سلامت روان و ضرورت پاسخ دهی  به نیازها و مسائل و مشکلات روان شناختی دانشجومعلمان و آماده سازی آن ها برای حضور در سطح دانشگاه ها؛ طرح مشاوره تلفنی، برخط و برون خطی دانشگاه فرهنگیان را در سطح پردیس ها و مراکز  با همکاری و مشارکت 25 استان و با حضور  93 نفر از اعضای محترم هیأت علمی دانشگاه رشته های مرتبط حوزه روانشناختی به عنوان مرحله اول پاییز 1400 طبق جدول زمانبندی اعلام کرده است.

وی ادامه داد:  در واقع این معاونت با ارائه خدمات به صورت تلفنی، برخط و برون خطی در تلاش است تا تمام نیازهای مشاوره‌ای دانشجومعلمان را دردانشگاه تامین کنند که دیگر نیاز نباشد مراجعان برای دریافت خدمات مشاوره‌ای به چند مرکز مختلف مراجعه کنند.

گفتنی است این طرح برای سال 1399 در سطح کشور به اجرا در آمد که بیش از 20 هزار دانشجومعلم از این خدمات بهره مند شده اند. این خدمات کاملاً محرمانه است.

استان ها براساس زمانبندی(ضمیمه)  مشاوره تلفنی، برخط و برون خطی دانشجومعلمان را انجام می دهند.