Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:



Chrome 76+ | Firefox 69+
دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی:

دومین شماره نشریه علمی، تخصصی پژوهش در آموزش کلاس های تلفیقی و چند پایه منتشر شد

دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی از انتشار دومین شماره نشریه علمی، تخصصی پژوهش در آموزش کلاس های تلفیقی و چند پایه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی، دومین شماره نشریه علمی تخصصی  پژوهش در آموزش کلاس های چند پایه و تلفیقی مربوط پاییز و زمستان 1400 منتشر شد.

به بهانه انتشار دومین شماره نشریه مجتبی حیدری سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی، مدیر مسؤول این نشریه، گفت: یکی از مهم ترین حوزه های مرجعیت، مرجعیت تعلیم و تربیت است. کسب این جایگاه و اعتبار علمی در گرو توجه به پژوهش، پژوهیدن و تولید بروندادهای حاصل از این پژوهش ها در قالب نشریات و کتاب ها است. 
وی، افزود: اگر نظام آموزشی تربیت‌ معلم، بر اساس پژوهشگری و پژوهش محوری شکل بگیرد و فرایند یادگیری و یاددهی نیز به‌ همین سیاق هدایت و از قواعد تکراری فاصله گیرد؛ این مهم زمانی اتفاق می‌افتد که در دوران تحصیل دانشجو معلمان امر پژوهش جدی گرفته شود.
حیدری، یکی از مهم‌ترین فرآیندهای موجود در آموزش‌ و پرورش، را آموزش و تدریس در چند پایه و کلاس‌های تلفیقی دانست و افزود: برای آشنایی هرچه بیش تر دانشجو معلمان با این واقعیت بسیار مهم و اجتناب ناپذیر، ارایه محتواها مبتنی بر پژوهش‌های کاربردی و قابل دسترس است.
سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی، تصریح کرد: با اعتقاد به این‌ موضوع که پژوهش پیشران، پیشرفت پایدار دانشگاه فرهنگیان در حوزه های تخصصی همچون مدیریت، تدریس و ارزشیابی محسوب می‌شود، مصمم هستیم از طریق انجام پژوهش های کاربردی و تولید نشریات تخصصی در این زمینه گام هایی موثر برداشته شود.
به لطف خداوند متعال و اهتمام پژوهشگران و علاقمندان به موضوع کلاس های چند پایه و تلفیقی و همچنین مساعدت اعضای هیات علمی و کوشش همکاران در معاونت های  آموزشی، پژوهشی و فرهنگی به ویژه کارشناسی پژوهش شاهد طراحی، تدوین و چاپ دومین شماره نشریه پژوهش در آموزش چندپایه و تلفیقی هستیم.
وی، در پایان ابراز امیدواری کرد: این نشریه تخصصی مورد استفاده محققان، معلمان و دانشجو معلمان قرار گیرد و از نظرهای ارزشمند همه عزیزان در راستای تدوین شمارگان بعدی بیش از پیش بهره مند شویم.

سایت نشریه