Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:



Chrome 76+ | Firefox 69+
سرپرست دانشگاه فرهنگیان: ارزیابی درونی گروه های آموزشی فرصتی انگیزه ساز در درون گروه آموزشی است.

دهمین نشست شورای نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، دهمین نشست شورای نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

در این جلسه اعضای داخلی و بیرونی شورای نظارت دانشگاه حضور داشتند و با دستور کار ذیل به کار خود ادامه دادند:

  1. ارائه سند بهبود مستمر کیفیت ( رویکرد حلقه‌های بهبود در تعالی مدیریت)
  2. ارزیابی درونی گروه‌های آموزشی، مولفه ها و نتایج
  3. نقش کانون ارزیابی در اصلاح و بهبود  شایستگی ورودی‌های دانشگاه فرهنگیان
  4. برنامه عملیاتی 1400 و نتایج ارزیابی آن

 در این جلسه سرپرست دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد دانشگاه باید ارتقا یافته و دانشگاهی نمونه شود، تابعیت دوگانه برای دانشگاه فرهنگیان فرصت است نه تهدید و باید از این فرصت استفاده بهینه در راستای توسعه ی کمی و کیفی دانشگاه داشته باشیم.

وی همچنین تأکید کرد در انجام ماموریت از آمار به سوی اعمال حرکت کنیم. آنچه زیاد است تنوع سندهای موجود است. سندها باید اجرا شود، باید سنجه‌پذیر باشد و شاخص و و معیارسنجه پذیر را ابلاغ کرد.

در ادامه اعضای حاضر در جلسه پیرامون دستور جلسه بحث و تبادل نظر نمودند و جلسه مصوباتی را نیز در بر داشت.