سرپرست دانشگاه فرهنگیان در جلسه قدردانی از عوامل اجرایی برگزاری آزمون اصلح:
فرایند تولید آزمون باید فرایند تولید گفتمان آموزش جدید باشد
سرپرست دانشگاه فرهنگیان در جلسه قدردانی از همکاران مرکز سنجش معاونت نظارت و ارزیابی و عوامل اجرایی برگزاری آزمون اصلح گفت: فرایند تولید آزمون باید فرایند تولید گفتمان آموزش جدید باشد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، رضامراد صحرایی در جلسه ای که به منظور تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی آزمون اصلح برگزار شده بود، با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، گفت: اگر به دنبال اسوه واقعی معلمی هستیم، شهیدرجایی و شهیدباهنر اسوه کامل معلمی هستند.
وی موضوع کیفیت و تضمین کیفیت در دانشگاه فرهنگیان را مهم و قابل توجه دانست و خاطر نشان کرد: اگر فعالیت های ما از کیفیت برخوردار نباشد، فلسفه وجودی دانشگاه زیر سؤال می رود.
سرپرست دانشگاه فرهنگیان، تعیین صلاحیت معلمان در دانشگاه فرهنگیان را وجه تمایز این دانشگاه با سایر دانشگاه ها قلمداد کرد و افزود: فرآیند تولید آزمون، باید فرآیند تولید گفتمان آموزش جدید باشد.
وی با بیان اینکه این آزمون ها باید حرفه ای، عملی و جدی برگزار شود، افزود: آمایش ملی و سرزمینی آموزش، همان آزمون هاست، از طریق آزمون می توان آسیب ها را شناسایی کرد، آزمون ها بایدجدی گرفته شده و به یک فرایند تبدیل شوند.
در ادامه ایوب ابراهیمی سرپرست معاونت نظارت و ارزیابی با تشکر از همکاران مجری آزمون اصلح، رمز بقای توفیقات و تعالی به روز و مستمر را مسئله پایش کیفیت رخدادهای دانشگاه عنوان کرد.
وی در ادامه تأکید کرد: اگر رشد مداوم سازمان را می خواهیم باید برنامه ها را آسیب شناسی کنیم و از برنامه ریزی در مقیاس های زمانی محدود پرهیز کنیم.
ابراهیمی با بیان اینکه باید در زمان به لحاظ اقتضائات تصمیم گرفت و عملیات را انجام داد، تصریح کرد: از جمله فعالیت ها مهم در زمینه اجرای آزمون اصلح، انجام نوبت گیری زمان آزمون توسط مهارت آموزان و برگزاری آزمون بصورت سامانه ای است.
وی در ادامه از حمایت های سرپرست دانشگاه و همکاران مرکز هوشمندسازی در برگزاری شایسته ازمون اصلح قدردانی کرد.
در پایان جلسه ااز خدمات و فعالیت های مریم نادری سرپرست مرکز سنجش معاونت نظارت و ارزیابی تقدیر شد.