افتتاحیه دوره توانمندسازی مدیران، اساتید و کارشناسان فرهنگی قطب ۲ کشور در استان هرمزگان

آیین افتتاحیه دوره توانمندسازی مدیران، اساتید و کارشناسان فرهنگی قطب ۲ کشور با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی مبشری سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان، ،مدیران کل معاونت فرهنگی، مدیران استانی و کارشناسان فرهنگی عضو به میزبانی مدیریت استانی هرمزگان در شهر بندرعباس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان هرمزگان، آیین افتتاحیه دوره توانمندسازی مدیران، اساتید و کارشناسان فرهنگی قطب ۲ کشور با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی مبشری سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان، ،مدیران کل معاونت فرهنگی، مدیران استانی و کارشناسان فرهنگی عضو به میزبانی مدیریت استانی هرمزگان در شهر بندرعباس  برگزار شد.
در ابتدای این آیین، حجت الاسلام والمسلمین مبشری به تبیین اهداف و سیاست های معاونت فرهنگی و اجتماعی در برگزاری جلسات قطب های فرهنگی پرداخت.
آسیب شناسی برنامه های فرهنگی و اجتماعی، توجه به زیست بوم ها، دوری از تمرکزگرایی و برنامه ریزی و اجرای برنامه ها به صورت غیرمتمرکز ، عقد تفاهم نامه بین ستاد و صف در اجرای برنامه های مرتبط با ساحت های شش گانه از جمله محورهایی بود که حجت الاسلام مبشری آنها را در زمره اهداف برگزاری جلسات قطب ها برشمرد.

 


نظرات کاربران