نماینده مجلس شورای اسلامی در بازدید از دانشگاه فرهنگیان قزوین:

کیفیت خدمات رسانی سراهای دانشجویی دانشگاه فرهنگیان قزوین در مقایسه با سایر دانشگاه های استان مطلوب است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان قزوین،  فاطمه محمدبیگی نماینده شهرستان قزوین در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید میدانی از دانشگاه فرهنگیان استان در جلسه هیات رئیسه و شورای معاونین حضور یافت.

محمدبیگی در این دیدار از نمازخانه مرکزی، سراهای دانشجویی، سالن ورزشی سرپوشیده، زمین چمن مصنوعی، کتابخانه مرکزی، موزه اسناد و مفاخر دانشگاه فرهنگیان قزوین، فضاهای آموزشی و مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه بازدید به عمل آورد.

وی ضمن حضور در یکی از کلاس های آموزشی در جمع مهارت آموزان استخدامی ماده 28 به بیان نکاتی در خصوص اهمیت حرفه معلمی و الزامات آن پرداخت، سپس مهارت آموزان به طرح برخی از چالش های پیش رو در خصوص اشتغال به کار و مسائل صنفی اشاره کرد.

محمدبیگی با بیان اینکه کیفیت سراهای دانشجویی و سالن غذاخوری در مقایسه با دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) از سطح مطلوب تری برخوردار است از خدمات رفاهی ارائه شده در دانشگاه فرهنگیان استان قزوین ابراز رضایت کرد..

در ادامه جلسه ای با حضور نماینده شهرستان قزوین در مجلس شورای اسلامی، هیات رئیسه دانشگاه و شورای معاونین در سالن جلسات مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه منعقد شد، در این جلسه حاضرین به بیان دیدگاه ها و نظرات در خصوص اهمیت دانشگاه فرهنگیان و نحوه کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی پرداخته و در خاتمه محمدبیگی پس از استماع سخنان شرکت کنندگان به سوالات آنان پاسخ داد.

شایان ذکر است نماینده مردم قزوین در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و طرح جوانی جمعیت بیان کرد، پیگیری های مقتضی برای ساخت خوابگاه متاهلی دانشجومعلمان و اهدای هدیه به زوج های جوان در جشن ازدواج دانشجویی را به عمل آورد.


نظرات کاربران