با حضور مسؤولان کارورزی سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان انجام شد؛

بازدید از مدارس مجری طرح کارورزی در استان یزد

در بازدید از مدارس مجری طرح کارورزی در استان یزد با حضور مسؤولان کارورزی سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان به صورت تخصصی به چالش ها و مسائل موجود پرداخته شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان یزد،  سید امیرحسین علی نتاج و فاطمه دریکوند از مسؤولان کارورزی سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان، روزهای یکشنبه و دوشنبه 15و 16 آبان ماه از مدارس مجری طرح کارورزی در استان بازدید کردند.
در این برنامه دو روزه که با همراهی معاونان آموزشی پردیس های استان، مدیران گروه و استادان مرجع کارورزی همراه بود؛ با حضور در مدارس ابتدایی و متوسطه مشارکت کننده در درس کارورزی ضمن دیدار با استادان راهنما، مدیران و معلمان راهنما و دانشجو معلمان کارورز، به بحث و تبادل نظر در خصوص چالش ها و مسائل موجود در کارورزی به صورت تخصصی پرداخته و پیشنهادات متناسب برای به حداقل رساندن این چالش ها احصاء شد.
لازم به ذکر است: دو جلسه تخصصی جداگانه با حضور منصور دهقان منشادی سرپرست امور پردیس های استانی، نجمه سلطانی نژاد سرپرست پردیس حضرت فاطمه الزهراء و مدیران گروه و استادان مرجع کارورزی برگزار شد و پس از بحث و تبادل نظر و آسیب شناسی، جمع بندی نهایی صورت گرفت و هماهنگی های لازم در خصوص ابلاغ آیین نامه اجرایی جدید کارورزی انجام شد.


نظرات کاربران