معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان عنوان کرد:
لزوم تناسب محتوای پودمان های مربوط به سند تحول بنیادین با ویژگی ها و نیازهای مخاطبین
سعید غیاثی ندوشن معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در دومین جلسه کارگروه برنامه ریزی دوره ی ویژه ی آشنایی با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیان که روز دوشنبه بیست و یکم آذر ماه، با حضور علی پارسانیا، مشاور وزیر در اجراییسازی سندتحول بنیادین آموزش و پرورش، با حضور اعضاء برگزار شد، هدف از برگزاری پودمان های مربوط به سند تحول برای سطوح مختلف در نظام تعلیم و تربیت را فرهنگ سازی به نحوی که مبنای رفتار باشد، دانست.
وی بر لزوم تهیه پیش نویس محتوای پودمان متناسب با نیازهای مخاطبین در سطوح مختلف و تایید نهایی پس از تبادل نظر با متخصصین و خبرگان تاکید کرد.
در این جلسه پارسانیا با اشاره به اینکه برآیند سند تحول بنیادین در برنامه ها و اقدامات متجلی می شود، تصریح کرد: فلسفه تشکیل قرارگاه سند تحول بنیادین تنظیم گری و راهبری برنامه ها است.
وی با تشریح اقدامات قرارگاه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر گفتمان سازی سند تحول بنیادین از طریق تولیدات چند رسانه ای با استفاده از ظرفیت های بیرونی(برون سپاری) و شبکه سازی تاکید کرد.
در ادامه جلسه اعضاء به بحث و تبادل نظر در مورد نحوه برنامه ریزی در زمینه اجرایی سازی سند تحول پرداختند.
در پایان جلسه پس از تبادل نظر مقرر گردید با تشکیل جلسه مشترک با قرارگاه اجرایی سازی سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش سطوح مختلف مخاطبین شناسایی و در ادامه فعالیت های کارگروه، سرفصل های آموزشی برای هر کدام تدوین شود.