Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:



Chrome 76+ | Firefox 69+

ارتقای سطح کیفی و فنی معرفی دانشگاه فرهنگیان در عرصه بین الملل

دکتر حسین امیدی، مدیر همکاری ها و ارتباطات علمی و بین المللی دانشگه فرهنگیان در دیدار با سرکار خانم کیانا کاوه مدیر کل اجتماعی دانشگاه فرهنگیان در رابطه با ارتقای کیفی اقلام تبلیغاتی دانشگاه فرهنگیان در سطح جهانی گفت و گو کرد.

امیدی در این دیدار گفت معرفی دانشگاه فرهنگیان در سطح بین المللی ظرافت ها و دقت نظرهای خاص خود را می طلبد، حضور در سطوح منطقه ای، فرامنطقه ای و بین المللی مسئولیت خطیری است. حضور در رویدادهای خارج از کشور به مثابه نمایندگی نظام جمهوری اسلامی ایران و فرهنگ ایرانی اسلامی است. مدیریت همکاری ها و ارتباطات علمی و بین المللی دانشگاه تلاش دارد در ساخت پرستیژ فیلم معرفی دانشگاه برای مخاطب خارجی علاوه بر معرفی دانشگاه و ماموریت تربیت معلم، امکانات رفاهی و آموزشی به نوعی فرهنگ ایرانی اسلامی، تنوع قومیتی، ویژگی های اخلاقی، مذهبی، آیینی و ... ایران اسلامی را نیز به تصویر بکشد.

 

سرکار خانم کاوه در ادامه گفت ایران کشوری است که از جهات مختلف دارای تنوع است و این تنوع می تواند برای مخاطب خارجی جذاب باشد. تنوع اقلیمی، اجتماعی، قومیتی و ... می تواند در پرستیژ فیلم دانشگاه، کاتالوگ ها و بروشورهای دانشگاه مد نظر قرار بگیرد.