با حضور اعضا تشکیل شد:

شورای راهبردی مهدویت دانشگاه فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان

در شورای راهبردی مهدویت دانشگاه فرهنگیان استان طرح یاوران موعود از 20 مهر همانند سنوات گذشته اجرایی شود و مسابقه کتاب خوانی با موضوع مهدویت برای دانشجویان و اساتید تصویب و اجرا خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان، شورای راهبردی مهدویت دانشگاه فرهنگیان استان با حضور علیرضا کیخا، سرپرست مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان ، موسی شهرکی، مدیر بنیاد حضرت مهدی (عج)، شهاب الدین میرزایی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان ، شهریاری و میربهالدینی معاونین فرهنگی و پژوهشی بنیاد حضرت مهدی (عج)، گلوی، معاون هماهنگی دانشگاه  برگزار شد.

موسی شهرکی، مدیر بنیاد حضرت مهدی (عج) بیان کرد: آموزش های مبتنی بر  مهدویت، موثرترین برنامه در دسترس آموزش به دانشجو معلمان است که به صورت علاقمند به حوزه مهدویت وارد می شوند.

وی افزود: یک معلم در طول سال های خدمت خود به تعداد زیادی از دانش آموزان آموزش می دهد و با آموزش های مبتنی بر  مهدویت تاثیر گذار خواهد بود.

شهاب الدین میرزایی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان گفت: مهدویت مهمترین مبنای حکومت اسلامی است و باید کار در حوزه مهدویت به صورت کامل و جامع انجام و کار شبهه انگیز، ضرر آن به مراتب بیشتر از کار نکردن می باشد.

لازم به ذکر است، در پایان جلسه، طرح یاوران موعود از 20 مهر همانند سنوات گذشته اجرایی شود و مسابقه کتاب خوانی با موضوع مهدویت برای دانشجویان و اساتیدو همچنین دوره آموزشی ویژه دانشجویان ورودی 1398 در تابستان سال جاری تصویب و اجرا خواهد شد.

 


نظرات کاربران