Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:



Chrome 76+ | Firefox 69+
رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در دیدار با سرپرست دانشگاه فرهنگیان یزد؛

دانشگاه فرهنگیان موتور محرکه و پیشران دستگاه تعلیم و تربیت

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد: نباید نگاه به دانشگاه فرهنگیان به مانند دیگر مراکز علمی دیگر باشد؛ چرا که دانشگاه فرهنگیان موتور محرکه و پیشران دستگاه تعلیم و تربیت به شمار می رود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان یزد؛ علی اکبر کریمی زارچی، سرپرست مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان یزد با حضور در دفتر محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، به ارائه برنامه‌های آینده دانشگاه فرهنگیان پرداخت.

نماینده مردم یزد و اشکذر در این دیدار با اشاره به اینکه نظام تعلیم و تربیت از اهمیت بسیار زیادی در کشور‌ها برخوردار است، اظهار کرد: با توجه به اینکه نظام جمهوری اسلامی یک نظام دینی است، تعلیم و تربیت بر پایه مبانی دینی باید اولویت کشور باشد.

جوکار افزود: معلمان، دانش آموزان و کتب درسی از ارکان آموزش و پرورش هستند و دو رکن دیگر هم از معلمان الهام می‌گیرند، پس تربیت معلمان بسیار حائز اهمیت است. 

وی، رسالت دانشگاه فرهنگیان را تربیت معلم در نظام تعلیم و تربیت بیان کرد و گفت: آموزش و پرورش همیشه منابع انسانی غنی و سرشناسی داشته و حتی مدیران مجموعه‌های دیگر هم در این مجموعه پرورش انتخاب می‌کردند.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با اشاره به اینکه نباید نگاه به دانشگاه فرهنگیان به مانند دیگر مراکز علمی دیگر باشد؛ چرا که دانشگاه فرهنگیان موتور محرکه و پیشران دستگاه تعلیم و تربیت به شمار می‌رود.

نماینده مردم خاطرنشان کرد: معلمانی که در دانشگاه فرهنگیان پرورش پیدا می‌کنند باید در ابعاد مختلف تربیت شوند تا بتوانند آینده کشور را در تمام زمینه‌ها تضمین کنند.

جوکار با تاکید بر اینکه در زمان کرونا به تعلیم و تربیت و دانش آموزان کشور ضربه جبران ناپذیری وارد شد، اظهارکرد: کلاس‌های غیرحضوری اصلا مناسب نبود و اینگونه اقدامات سبب دور شدن دانشگاه فرهنگیان از اهداف و برنامه هایش می‌شود.