Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:



Chrome 76+ | Firefox 69+
سرپرست دانشگاه فرهنگیان عنوان کرد:

دبیرخانه های هماهنگی گروه های آموزشی – تربیتی، فرصتی برای تعامل، تفاهم و تسهیم دانش

سرپرست دانشگاه فرهنگیان، تشکیل دبیرخانه های کشوری هماهنگی گروه های آموزشی – تربیتی دانشگاه فرهنگیان را فرصتی برای تعامل ارزشمند، تفاهم و تسهیم دانش دانست.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان؛ سعید غیاثی ندوشن در جلسه دبیرخانه های کشوری هماهنگی گروه های آموزشی – تربیتی دانشگاه فرهنگیان، شبکه سازی و تشکیل این دبیرخانه را اتاق فکری جدی و کارآمد و منشا شکل گیری تعامل بسیار ارزشمند در دانشگاه دانست و گفت: این شبکه قرار است کمک شایان توجهی در این عرصه کرده و بستری برای کمک به وجوه مختلف دانشگاه اعم از برنامه های آموزشی ضمن خدمت، برنامه درسی، منابع درسی، ارزشیابی آموزشی و توسعه علمی و حرفه ای دانشگاه را فراهم کند.

وی با بیان لزوم برقراری ارتباط نظام مند اعضای هیات علمی و گروه های آموزشی، خاطر نشان کرد: مباحثه در خصوص آخرین دستاورد ها علمی، تسهیم دانش و منابع جدید و کمک به بازنگری برنامه های درسی از ره‌ آورد های این دبیرخانه می تواند باشد.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان، با تاکید بر رویکرد کاملا تخصصی به گروه ها و مشارکت فعال آنان در این راستا، اظهار کرد: مسئولان و دبیران این شبکه و ظرفیت دبیرخانه می توانند در ارتقا و توانمند سازی اساتید و اعضای هیات علمی و نیز نیاز سنجی آموزشی شایستگی های عام و رشته های خاص، کمک فکری کنند.

وی با بیان اینکه این دبیرخانه در قدم اول، هدفش برقراری تعامل و ارتباط است؛ هماهنگی فعالیت های گروه های آموزشی، نظارت، پایش و رصد تحقق اهداف درس های مرتبط با گروه های آموزشی، تولید محتوای آموزشی و منابع درسی در رشته مربوطه، ارتقا کیفی در محتوا و روش ارائه دروس، ساماندهی و تشکیل شبکه استانی و کشوری استادان گروه های آموزشی به منظور هم افزایی و پشتیبانی آموزشی و علمی، ارتقا علمی، حرفه ای و پژوهشی استادان، ارزیابی علمی دروس تخصصی را از اهداف تشکیل دبیرخانه عنوان کرد.

غیاثی در ادامه افزود: تفاهم و تسهیم دانش در این عرصه شکل می گیرد و می تواند کمک کننده و هم افزا باشد.