سرپرست معاونت فرهنگی تربیتی دانشگاه فرهنگیان:
راهبرد مهم ترین عامل در حوزه رسانه است
سرپرست معاونت فرهنگی تربیتی دانشگاه، گفت: در حوزه رسانه باید خودمان را به راهبردهای قوی و نوین مجهز کنیم تا بتوانیم در عرصه شکافتن سدهایی که دشمن بر عقل مخاطب کشیده است، ارتباط برقرار کنیم.
حمیدرضا ابراهیمی، سه شنبه 20 شهریور در نشست هماندیشی دبیران هماندیشی و مسئولان رسانه در لرستان اظهارکرد: اساتید فرماندهان عرصه جنگ نرم در محیط دانشگاه هستند.
سرپرست معاونت فرهنگی تربیتی دانشگاه فرهنگیان افزود: در مدیریت هماندیشی قدرت بسیجکنندگی و نگاه راهبردی از نکات مهم و ضروری است. ️
وی با بیان اینکه قدرت بسیجکنندگی از مهم ترین توانمندی هایی است که در محیط اجتماعی و تعامل اجتماعی نیاز داریم، افزود: مولفه مهم در اندیشه انقلاب اسلامی و امامین انقلاب توان و قدرت بسیج کنندگی است. ️
ابراهیمی گفت: در قدرت بسیج کنندگی جذابیت محتوا ضروری است و باید با این جذابیت محتوا وارد تعاملات اجتماعی شویم.
سرپرست معاونت فرهنگی تربیتی دانشگاه با بیان اینکه ارتباط موثر ضرورت دیگری است که باید به آن توجه کرد، گفت: ارتباط موثر جزء موثر قدرت بسیج کنندگی و موضوعی کلیدی در انتقال پیام به مخاطب است.
وی با بیان اینکه در قدرت بسیج کنندگی احساس مثبت مخاطب است که نباید آن را نادیده گرفت، ادامه داد: مخاطب باید نسبت به ارسال کننده پیام حس مثبت داشته باشد.