Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:



Chrome 76+ | Firefox 69+

مجموعه مقالات فارسی

 

الگوی ملی ارزیابی و نظارت مؤسسات پژوهشی کشور؛ مدل برآمده از تحقیق مبتنی بر تجارب و داده ها (GTM)

 

طراحی الگوی ارزشیابی عملکرد کارکنان مبتنی بر الگوهای های مدیریت عملکرد سازمانی

 

بررسی رابطه نظام های تضمین کیفیت آموزش عالی با زمینه های فرهنگی و اجتماعی «نقش های شناختی» با تأکید بر مورد ایران

 

کیفیت و ارزیابی آن در آموزش عالی

 

تحلیلی بر رویکردهای ارزشیابی آموزش عالی

 

شناسایی و اولویت بندی مؤلفه های اصلی ارزیابی کیفیت برنامه درسی کارورزی نظام تربیت معلم

 

طراحی الگوی ارزیابی عملکرد اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان با تأکید بر بعد پژوهشی

 

طراحی الگوی ارزشیابی عملکرد کارکنان بر مبنای مدل های ارزیابی عملکرد سازمانی برای سازمان های دولتی ایران

 

ارائه مدل شایستگی های شناختی مدیران مدارس ابتدائی

 

واکاوی ابعاد و مولفه های صلاحیت حرفه ای معلمان با استفاده از منابع و اسناد معتبر علمی و نظر خبرگان

 

کاربرد روش تحلیل سلسله مراتب فازی جهت شناسایی عوامـل مـوثر بـر توسـعه حرفه ای نو معلمان فارغ التحصیل از دانشگاه فرهنگیان

 

طراحی الگوی ارزیابی عملکرد اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان

 

الگوی تضمین کیفیت آماده سازی دانشجو معلمان در نظام تربیت معلم ایران

 

ارائة مدل سنجش اثربخشی کارکردهای دانشگاه فرهنگیان