نشست علمی با عنوان «ارزیابی انگاره یادگیری فعال و نقش آن در شکل گیری منزلت اجتماعی معلم» در دانشگاه فرهنگیان زنجان برگزار شد

به گزارش معاونت پژوهش و فناوری، در راستای برگزاری سلسلهنشستهای علمی گفتمان ملی فلسفه تربیت معلم، نشست علمی با عنوان «ارزیابی انگاره یادگیری فعال و نقش آن در شکلگیری منزلت اجتماعی معلم» به همت پژوهشکده تعلیم و تربیت اسلامی و با همکاری معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه فرهنگیان، روز دوشنبه ۱۴۰۴/۰۳/۰۶ در دانشگاه فرهنگیان استان زنجان برگزار شد. در این نشست، رحمتالله خسروی وحمدالله محمدی، اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان زنجان، به طرح مباحث تخصصی در حوزه موضوع نشست پرداختند.
در ادامه، موسوی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، با ارائه سخنرانیبا عنوان «انگاره معلمی در کشاکش عاملیتها: بحثی در ارتباطشناسی آموزشی»، به تبیین و تحلیل ابعاد مفهومی و کارکردی جایگاه معلم در فضای آموزشی معاصر پرداختند. این نشست در راستای تعمیق گفتمان علمی پیرامون فلسفه تربیت معلم و تقویت رویکردهای نوین آموزشی برگزار گردید و مورد استقبال اعضای هیأت علمی قرار گرفت.