Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:



Chrome 76+ | Firefox 69+
در راستای برگزاری سلسه نشست های علمی گفتمان ملی فلسفه تربیت معلم برگزار شد:

نشست علمی با عنوان «ارزیابی انگاره یادگیری فعال و نقش آن در شکل گیری منزلت اجتماعی معلم» به میزبانی دانشگاه زنجان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، در راستای برگزاری سلسله‌نشست‌های علمی گفتمان ملی فلسفه تربیت معلم، نشست علمی با عنوان «ارزیابی انگاره یادگیری فعال و نقش آن در شکل‌گیری منزلت اجتماعی معلم» به همت پژوهشکده تعلیم و تربیت اسلامی و با همکاری معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه فرهنگیان، روز دوشنبه ۱۴۰۴/۰۳/۰۶ در دانشگاه فرهنگیان استان زنجان برگزار شد.

در این نشست، رحمت‌الله خسروی و حمدالله محمدی، اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان زنجان، به طرح مباحث تخصصی در حوزه موضوع نشست پرداختند.

در ادامه، موسوی، سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه، با ارائه سخنرانی‌ با عنوان «انگاره معلمی در کشاکش عاملیت‌ها: بحثی در ارتباط‌شناسی آموزشی»، به تبیین و تحلیل ابعاد مفهومی و کارکردی جایگاه معلم در فضای آموزشی معاصر پرداختند.

این نشست در راستای تعمیق گفتمان علمی پیرامون فلسفه تربیت معلم و تقویت رویکردهای نوین آموزشی برگزار شد.